2010. május 23., vasárnap

A moho sapiens esete a kegyetlen apával

Az elmúlt egy hétben többször is kiütközött rajtam a moho sapiens vér, valami van a levegőben vagy csak terhes vagyok (jé, tényleg!) és ezért, de volt olyan, hogy fényes nappal egy liter tejjel a kezemben császkáltam az utcán és időnként hihetetlen átéléssel meghúztam a tejes flakont, és addig nem is bírtam másra koncentrálni, amíg el nem pusztítottam az egy litert. A másik nagyon látványos esetnél meg azt a klasszik kétpofára zabálós kismama alakítást nyújtottam, amitől a gyengébb idegrendszerrel megáldott dietetikust defibrillátorral kell újraéleszteni: a jobb kezemmel egy termetes kiflit markoltam, a ballal meg a Főzelékfalóban beszerzett, futballstadionnyi alufóliába csomagolt fasírtomba kapaszkodtam, és úgy sétáltam a nődokim rendelésére, hogy hol a kifliszacskóban tűnt el a fejem, hol az alufóliában. Egyesek két baromi vastag piros vonallal áthúzva szerepeltetnék ezt az elrettentő képet a kismama magazinokban, hogy na, így nem, soha, egy véreskezű táplálkozási szakértő pedig simán kivégezne azért, mert nem szépen terített asztalnál reggeliztem és ki tudja, milyen szeméttel felturbózott készkaját ettem, ráadásul sietve és nagy adagban, szerencsére azonban egy paparazzo vagy szakértő sem volt a közelben, hogy megörökítsen vagy megskalpoljon, a szembejövők meg inkább mosolyogtak, biztos nyakig morzsás voltam. 
A tej mellett mohóságom állandó tárgya a starking alma, szóval, nem lehet azzal vádolni, hogy veszélyesen élnék. Főleg a nagyon bordó, ropogós, kemény starkingért vagyok oda, simán kenterbe verem Pavlov kutyáját, már ami a nyáltermelést illeti. Olyan jóízűen tudom enni az almát, hogy B.-nek is muszáj beleharapnia. Pöpec almareklám lennék, a fogorvosok és a kisgazdák is engem ajánlanának. Egyébként legutóbb a piacon én is úgy jártam, hogy megkívántam más kajáját: három kisgyerek fülig sajtosan-tejfölösen tömte magába a malomkeréknyi lángosát, én meg teljesen elaléltam ettől a gyönyörű tájképtől, éreztem a lángos illatát és elég egyértelműen kinéztem a szájukból a falatot. Nagyon szépen kértem B.-t, hogy vigyen el lángosozni most azonnal, mert belehalok, ha nem érezhetem a sajtos-tejfölös lángos ízét, de ivadékunk apja mélylélektani ismereteit előbányászva arra hivatkozott, hogy valójában nem is akarok lángost enni, csak a szemem kívánja ezt az olajban tocsogós, műanyag izét (kész pszichés terror), mert amíg meg nem láttam a lángosos gyerekeket, addig eszembe sem jutott a lángos, én meg hiába tiltakoztam drámai hangsúllyal, hogy nem, nem csak a szemem, az egész testem! (főleg az utolsó két szót nyomtam meg, hogy érezze a helyzet súlyát), hajthatatlan volt (nem érezte a helyzet súlyát) és még olyan összefüggéseket is felhánytorgatott, mint szénhidrát meg nagy fenék. És közben röhögött. És én is.

12 megjegyzés:

dorw írta...

egy dolgot megtanultam: a késztetésnek engedni kell, mert addig, amíg be nem teljesedik, addig kísérteni fog! :)

Niki írta...

Úh, teljesen beindult a nyáltermelésem....pedig nem is vagyok várandós!:)))Csibike, veszélyes vagy!:)

Nani írta...

No-no... kívánósság befigyel!!! Almára én is rákattantam most, hogy mondod!

Szeri írta...

Én ha megkívántam valamit, kellett és kész, muszáj volt, különben csak vergődtem utána. Amíg nem kaptam meg, használhatatlan voltam.
Első gyerkőccel, hot dog sok-sok mustárral és kopasz barack. Másodikkal eper, illetve csípős fokhagymás csirke tésztával (thai kaja). Kíváncsian várom a harmadik felvonást:DDD
És ne hagyd magad, amit megkívánsz, edd meg:)))))))

kisvirág írta...

Én nem bírtam halat enni, kivéve BK-es halas szendvics. Husit is főleg hambiban ettem. Teljesen rá voltam kattanva a gyorskajákra. Ez van....

mariann írta...

Csúnya,nagy feketepont B-nek,így nem szabad viselkedni egy kismamával!
Meg ne halljam tobbet,hogy nem teljesíti azonnal minden kívanságodat!
Nohát!

Macsek írta...

Esetleg Saját sütésű lángos? És akkor lehet a sütőben sütni, nem olajban, nem titokzatos "E"-kből. Viszont tejföllel-sajttal és akár fokhagymával is! :)))

Sarasvati írta...

Eltiltani a langostol??? En parhete ket hetig azon eltem! (jo nagyreszt hazain). Meg belegondolni is rossz.. es most langost akarok :)))

Csigamami írta...

Muhahaaaaa :o) Mekkora kárörvendő gennyláda vagyok :o) -nem baj Csibém :o) Kell az enerdzsí, hogy jól 'tuggyon' folyni a csííííí. Csodálom, hogy nem ütötted le Bét. Asszem szerencséje volt, hogy jó kedvedben talált.

EsztyMom írta...

imádom a stílusod! bárcsak inden kismama ilyen pozitív lenne mint Te, sőt mindne nő!:D

Béb írta...

Én agymosó pocaklakó :-) nélkül is így vagyok sokszor a tejjel, meg a starking almával. Sőt a lángossal is :-P

csibike írta...

A piacon elég durva a lángos, de majd Balatonon fogok kapni :) Meg sült kolbászt és hekket is.