2013. december 7., szombat

Nem, nem Mauritiusról jelentem

Milyen remek lenne arról írni, hogy az a legnagyobb gondom, miként piszkáljam ki a homokot a lábujjaim közül valamelyik mauritiusi strandon... Nos, a legutóbbi két hetet is betegen töltöttem, köhögőrohamokkal, lázzal, rekedten (nem, nem ágyban pihengetve), Andris már meggyógyult, talán megint összejön egy hét ovi az újabb betegségkör előtt, B. most mászik bele a köhögős nyavalyába, a legrosszabb lapokat viszont az én gyönyörű, egyszem másodszülöttem húzta: a múlt héten kapott oltás miatt belázasodott, sírósra-gyámoltalanra gyengült, pedig amúgy sem unatkozott, ugyanis kedd óta asztmás hörghurutot birtokol. Ez a kettő fasza kis kombináció így együtt. Ott fent az istenek vajon azt gondolják-é, baromira unatkozunk amúgy?
Úgy rémlik, szeptember óta, azaz három hónapja nem akadt egyetlen olyan napunk sem, amikor mindannyian egészségesek lettünk volna. És most kicsit görcsben a gyomrom, hogy ez a karácsonyunk is a betegségről fog szólni.

5 megjegyzés:

teide írta...

Hjaj, ez egy rémálom. :-( Remélem, csak túllesztek rajta.

dorw írta...

A k...a drága gyerek multivitaminokat kivágtam/lepasszoltam más érdeklődőknek és a gyerekdoki tanácsára a következőkkel bombázom Vackort minden nap:
Echinacea cseppek (15-20 csepp), D-vitamin (6-800 NE,Cebion csepp (10csepp*2 alkalom).

Már másfél hónapja nem volt beteg! :)

Kata írta...

:( Úgy sajnálom, Csibike...! Nagyon megérdemelnétek már, hogy mindannyian egészségesek legyetek vègre...!!

Névtelen írta...

Jó tanács, ha elfogadod -ha nem, akkor elnézést a kéretlenért-:
oviba nem adnám már ünnepek előtt, még ha nehezebb is, ha otthon van.
Kisebb esély van rá, hogy hazahoz az ünnepekre valami újabb kórságot és talán két hét alatt mind rendbe jöttök. Jobbulást!
Évi

Family Maker írta...

Azt utáltam a legjobban, hogy bölcsis/ovis vírusnak hívják őket, erre a gyerek 3ü4 nap alatt kigyógyul mi meg a férjjel hetekig küszkodtünk néha.
Ne add fel, kb 1 év és eléggé megerősödtök mindannyian!