2010. február 11., csütörtök

Az elhamarkodott kijelentésről

Valamikor a vetélésem után határozottan kijelentettem, hogy nekem teljesen mindegy, mennyire leszek rosszul a következő terhességemnél, önként és dalolva vállalok minden megpróbáltatást, csak ép és egészséges babánk szülessen. Nos, sarjunk foganása óta szinte állandó kísérőm a rosszullét, ha meg épp nem akarok elájulni vagy émelyegni vagy hasonló, akkor nemes egyszerűséggel bezuhanok az ágyba,  aludni, bár olyan is van, hogy eleve fel sem kelek egész nap és nagytételben nyomom a durmolást. Természetesen a dalolás ilyen körülmények közepette nem igazán működik. Azt hiszem, a következő gyerek tervezése előtt mindenféleképpen körültekintőbben kell megfogalmaznom az igényeimet, az égiek olvassák az apró betűs részt is.

18 megjegyzés:

Elf írta...

:D:D:D:D:D
(nem baj, ha csak vigyorogni tudok?)

Negra írta...

.. én is! :D
Máskor óvatosabban a fogadalmakkal, ígéretekkel...! :D

Macsek írta...

hehe, nekem a lányokkal voltak ilyes rosszulléteim, a fiammal meg többször teszteltem, valóban terhes vagyok-e, annyira nem volt semmi.. :) Reméljük hamarost elmúlik és dalolhatsz :))

dorw írta...

a barátnőm annao azt mondta, hogy ha ő egyszer... akkor röhögve fog hányni. és ezt tette! egészen fura hangok voltak, mintha valakit fojtogatnának, és ő fuldokolva kiröhögte volna a merénylőt. :D

Cuki írta...

Ú, dorw, ez tiszta morbid!:) Csibi, ez tök jó, bocs, de nem tudok együttérezni, mert én a fél életemet odaadnám jelenleg egy egésznapos alvásért:) de azért sajnállak, kicsit. Icipicit.

Csigamami írta...

ez ugy van Csibem, hogy a szervezeted vedekezik, azaz nyugton tart teged, mert te ugysem tudnäd magadat, igy hät alapenergia szintre äll... Az elsö harmadomat ätaludtam... :o)))))

Vasas Virág írta...

Nekem úgy csökkentek a rosszulléteim, hogy terhesvitamint váltottam (gravidára) valamint evés közben vettem be azt. Akkor engem is bosszantott, hogy mindig aludni tudnék, most meg már csak szeretnék, de nem hagy a poronty :D

Sarasvati írta...

Csibi azert valld be h semmiert nem cserelned :P nE

1 írta...

Én is mindig aludtam. Mióta megszületett a fiam, azóta meg már nem alszom :)

csibike írta...

Nem panaszként írtam :) Megszoktam a pörgést-forgást és nem vagyok az a nonstop alvós típus, ezért most csak pislogok, hogy milyen harmatgyenge lettem, illetve hogy milyen keveset bírok fizikailag - szinte semmit :)

csibike írta...

dorw: Nagyon durva :D

Niki írta...

Én is sokat adnék 8 óra ébredés nélküli alvásnak!:) Nem vagyok nagyigényű, már a 6-nak is örülnék! Azt hiszem, évek fognak eltelni, mit évek, évtizedek, mire átalszom majd az éjszakát. Használd ki, sárgulok érte!:)

Csapos írta...

Jajjjj, de jó hírek! Még az alvókór is, meg minden.
Gratulálunk!
teide

szorgosmano írta...

Tarts ki és Vigyázz NAGYON magatokra!!Azt hiszem én a kispelyhes világrajötték drukkolni fogok hogy minden napotok rendben záruljon!Hajrá Csikken és 4,5mm pihecsibi!:)

Bejci írta...

Csibikém! Aludj most, amennyit tudsz!! Nemsokára már csak szép emlék lesz 8-10 óra alvás egyhuzamban! De ez is a CSODÁVAL jár együtt!!
Gondtalan babavárást kívánok!!! És szívből örülök Nektek!!!!!!

csibike írta...

Köszönöm, hihetetlen aranyosak vagytok :)

Sümeghi Mátyás írta...

Kicsit elmaradtam, sok mostanában a meló! :(
Nagyon-nagyon örülök, nagyon boldog vagyok, és gratulálok!
Kívánok sok-sok boldogságot. Olyan boldogságot, amit csak egy gyerek tud megadni... kétszeres apukaként már csak tudom! ;)

csibike írta...

Mindig örülök, ha régi emberek felbukkanak :) Köszönöm szépen, te kétszeres apuka!