2010. március 9., kedd

Még nem is mondtam, hogy dokit váltottam

Nem most, decemberben. Az elmúlt években ragyogóan bevált nőnemű dokimat K. barátnőm hímnemű dokijára cseréltem, és azért voltam ilyen bátor, mert K. jókat mondott róla, sok vizsgálatra küldte már az első harmadban, meg aztán saját szememmel láttam K. babáját, szóval, a dokija valóban képes világra segíteni egy gyereket, K. is egyben maradt, ez mind pozitívum. K. elmondásából kiderült, hogy a nőturkásza nem az a kövér, hatalmas mancsú, aranyfukszokkal kidekorált, 'most akkor szépen levesszük a bugyikát' mondatot gügyögő szőrös állat típusú doki, aki anno hosszú időre elvette a kedvemet a hímkurkászoktól, úgyhogy decemberben átigazoltam K. dokijához. A régi dokimmal egészen a terhességemig elégedett voltam, intelligens, nyugodt, határozott nő, ráadásul saját tapasztalatból tudta, milyen érzés, ha például peteérésnél csillagokat látok a belsőm szurkálódása miatt. A terhességemet viszont három hónapig úgy kezelte, hogy majd meglátjuk, mi lesz belőle, se egy vérvétel, se egy vizsgálat a nulladik ultrahangon kívül, mert tizenkét hétig bármi történhet, ugye, meg telefonon nem lehetett kérdezni, max. privátice felkeresni, minimum két órát üldögélni és nyolcezer pénzt kicsengetni az öt perc alatt elmondott válaszért. Vetélés után nem tudtam bízni benne. Nem várom, hogy egy nődoki tutujgasson és hímes tojásként kezeljen, az azonban alap, hogy komolyan vegye a terhességemet. 
K. dokijával azóta is elégedett vagyok, például a rákszűrés eredménye miatt ő maga hívott fel, a petesejtem egójára is jótékony hatással voltak a dicsérő szavai. A mai szeánszunkon két hónapra előre elmondta a vizsgálati menetrendet, plusz alaposan megvizsgált, amit én nem gyanítottam előre, ezért a legnagyobb lelkinyugalommal húztam fel a térdig érő, baromi vastag bordó zoknimat, gondolván, úgyis csak a laboreredményeket beszéljük meg, nem kell vetkőznöm, Garfield nyugodtan terpeszkedhet a bumfordi zoknimon. Nos, nem kicsit éreztem furcsán magam a bokám körül lengedező zoknimennyiségben, a levételéhez hideg volt a padló, ha nem tűröm le, még hülyébben nézek ki beleterpesztve a nagyvilágba. Mindegy, túléltem, a doki úgysem a hatvanöt foggal vigyorgó Garfieldot figyelte, a méhemmel foglaltoskodott, szerencsére őt ilyen prózai dolgok érdeklik. Mindenem teljesen rendben van, ráadásul este B. elismerően megjegyezte a bolt közepén (majdnem háton paskolt, mint egy jó kört futott versenylovat), hogy na, már kezdek úgy kinézni hastájt, mintha terhes lennék, úgyhogy ma duplán volt okom az örömre, ügyes kislány vagyok. (Triplán, mert megtaláltam a Johnny Cash cédémet.)    

22 megjegyzés:

Elf írta...

tudod a nődokik fixáltak, nem hiszem hogy csajozni akarnak munka közben - szóval a zokni miatt ne a ggódj, a cserét meg szerintem nagyon jól tetted :)

wf írta...

Szia!

Én még újonc vagyok nálad (mindkét helyen), most viszont muszáj kérdeznem: az említett doktornő melyik kórházban van? Hátha én is hozzá járok.... még.

Köszi: wf

Szeri írta...

Őszintén bevallva, nekem soha nem volt nődokim, valahogy abszurdnak éreztem a dolgot:DDD
Válatni kétszer váltottam, a nagyfiammal a várandóság alatt, mert akkori dokim már benne volt a korban, nem vezetett le szülést. Másodszor amikor elhagytam 32 évig volt szűkebb hazám és nagyfőváros felé vettem az irányt. Mindkétszer ajánlott dokihoz mentem és nem csalódtam! Ha csak valami nem történik a dokimmal, most már szeretnék neki végleg bizalmat szavazni:)
Jah és tényleg nem gáz, nem a zoknid érdekli, sőt még csak a szőrzet sem, ha esetleg ezen (néminemű hasnövekedés után) már nem tudnál tipp-topp lenni!:))
Bocs, a bő léért.

Sarasvati írta...

Le a noinodokikkal! Nekem ez a tapasztalatom es most fogok valtani. Az elmult 18hetben 2vel is volt probalkozasom, hat... maradjunk a kezdomondatomnal. Le a noinodokikkal!
Amikor kirohog mer nem talalja a 16hetes magzatod szivhangjat es felkelni aligbirsz annyira felsz... na koszonom szepen. Egyutterzo mer o is no, mi?
Remelem mostmar en is talalo valami rendeset...

Unknown írta...

Egyetértek az előttem szólóval.Nekem a 23. héten sikerült váltanom, mert úgy jöttem ki a K. nevű nő rendelőjéből,-a "kedvessége és a gyengéd vizsgálat" miatt- hogy a vérnyomásom az egekben lett hírtelen és az ugye nem volt túl szerencsés abban az állapotban....De hál' ég egy jófej pasi vett át anno és egyegészséges, gyönyörű leányzónak lehetek az anyukája :).

zinajda írta...

hm:) megint megnevettettél:)
örülök, hogy megtaláltad a megfelelő dokit:) ezek alapján valóban nagyon fontos, ki hogyan áll hozzá a terhességhez.

Niki írta...

Én is jól mulattam a zoknis sorokon, és egyet kell értsek az előttem szólókkal: a nődokikat baromira nem érdeklik a zoknik, bugyik, szőrök. Sőt, én egyszer fazongyanta után mentem valamelyik uh-ra, elszörnyedt a látványtól, és azt kérdezte, hogy ez nem fájt?:)

csibike írta...

margelis: Jó, de adott esetben az ember lánya mégis hülyén tudja magát érezni :)

zinajda: Örülök :) A bizalom nagyon fontos, itt is.

Babka: Emlékszem, milyen ódákat zengtél az új dokidról :))

csibike írta...

Sarasvati: Uhhh, durva... Azzal viccelni, hogy nincs szívhang? Hülye picsa az ilyen. Azt a félelmet nem kívánom senkinek.

Szeri: Semmi gond, azért van a kommentelési lehetőség, hogy mindenki hozzátehesse a magáét, ha akarja, én meg örülök és igyekszem mindegyikre válaszolni :) Érdekes, nekem meg pont azért volt természetes, mert ő is nő, úgy működik, ahogy én.

wf: Szia itt :) Nem baj, ha nem mondom meg? Nagyon jó a kórház és a dokinő is, az utóbbi nekem csak a terhességemnél nem vált be, egyébként rengetegen járnak hozzá, imádják a kismamák, sok-sok babát segített világra, szóval, ez is ilyen ízlések és pofonok kategória, rossz hírét nem akarnám kelteni sem a kórháznak, sem a dokinőnek.

csibike írta...

Elf: Nem aggódtam, inkább fura szituáció volt :)

wf írta...

Persze, nem gond. :) Csak kíváncsi voltam, mert én is most fogok váltani. Az enyém is nagyon jó orvos, én sem kelteném rossz hírét, én vagyok túl speciális. :) De tényleg. Valószínűleg én sem tenném a sajátommal (sőt, még ajánlanám is nem problémás eseteknek), csak nem gondoltam bele. De igazad van. :)
Imádom a blogjaid! És gratula a picurkához! :)

Habkakukk írta...

Én legeslegelőször férfihoz kerültem, aztán maradtam is náluk. Egyszer helyettesként volt dolgom egy nővel, ő nagyon nem jött be. De általánosítani persze nem lehet sem a férfi-, sem a női nőgyógyászokról.

A lényeg, hogy a mostaniban megbízol;)

Zsuzsa írta...

a férfiaknál -ha dokik, ha nem-, szerintem soha nem lehet tudni. néha nagyon jó színészek, nem? lehet, hogy napokra meghoztad a jókedvét a zokniddal, mert legszívesebben ő is a kedvenc garfieldosában lett volna...
minden jót: anyjuk-parázs :)

Sarasvati írta...

Ja azt elfelejtettem megjegyezni, hogy en direkt ilyen alkalmakra tartogatom az idiota zoknikat. A pandas labtyu pl a borgyogyasz kedvence :D

Cuki írta...

Nem attól lesz valaki jó nőgyógyász, hogy tudja min megyünk (majd) keresztül. Láttam én már empatikus férfit és érzéketlen nőt (három gyerekkel). Az enyém egy félisten, na nem úgy, hanem azért, mert pont úgy reagált mindig, ahogy nekem a legjobb volt. Ő hitette el velem, hogy fájdalomcsillapítás nélkül kell szülni, mert az úgy sokkal jobb lesz és gyorsabb..nincs összehasonlítási alapom, de jó volt és gyors(egyébként nem vagyok mazoista, csak a kórházban akkor nem lehetett kérni edát), és még azzal sem hozta rám a frászt, hogy a gyerek nyakán van a köldökzsinór. Ha elmondta volna, tuti bepánikolok. Jó doki, na. Remélem a tied is jól szuperál majd, amikor nagy szükség lesz rá..

Csigamami írta...

Csibe? Kiüteses gyözelmet aratott a gyerek? Häny hetes is vagy?

Csigamami írta...

Nem birtam kivärni mig välaszolsz :o) 11. het veeeeeegeeee!!!! Ami azt jelenti 12 het lassan !!!! :o)))) heeeeeeeeeyyy kiscsävo odabent, mär hatalmas prücsök vagy :o))))))

csibike írta...

Csigamami: Jaja :) Nemsokára ultrahang és kiderül, mi újság az albérletben.

Cuki: Nos, ebben én is nagyon bízom :) Perpill el sem tudom képzelni, hogy fájdalomcsillapítás nélkül szüljek...

Sarasvati: Elszórakoztatod őket, rendes páciens vagy :)

csibike írta...

anyjuk: A dokimnak van humorérzéke, az biztos :)

Habkakukk: Ez így van :)

wf: Örülök, hogy nem gond, és köszönöm :) Ha publikus, miért vagy speciális?

wf írta...

Csak egy kis cukorbetegség, abból a fajtából, amire általában legyinteni szoktak a nem diabetológusok. (Kicsit félek, hogy ezért nem jön össze a baba.)

csibike írta...

Érdemes a végére járni :)

kisvirág írta...

A dokibácsi nem epidurál párti, de ha úgy látja jónak, ő fogja javasolni (lsd pl. nálam) :D