2010. március 23., kedd

A Sarj, aki lelkesen integet a szüleinek

Ő, akit (még) nem nevezünk nevén nagyon helyes kis paca, ahogy ez a paparazzofelvételen is látszik, összetett jelenség, több foltból áll:


Balra az a nagy paca a feje, ami testpacában folytatódik, ebből merednek égnek a kéz- és lábpacák. A kórházi paparazzo futószalagon ultrahangozta a kismamákat, cirka öt percet szánt ránk, így a képnél nem sokat adott az esztétikára, viszont legalább elhadarta a fontosabb infókat, azaz ivadékunk fejbúbtól popóig 54 mm, semmi nem hiányzik az arcberendezéséből, minden megvan testszerte is, nyaki redő oké. A gyerek úgy kapálózott a kis kezeivel-lábaival, mint a hátára esett bogár. Produkálta magát a nagy nyilvánosság előtt, például integetett a meghatottságtól bambán vigyorgó, egymás kezét szorongató szüleinek, és többször is megfogta a lábát, amire a szonográfus azt mondta, kis vékonyka. Remélem, azért nem várta, hogy szumóbirkózónyi combokkal ficánkol odabent az a kis pötty ember. A Sarj szíve szépen dobog, elhallgattam volna egy ideig, meg úgy az egész gyereket nézegettem volna még, saját magam tologatva a hasamon a cuccot, hogy minden kis magzatrészletnél elidőzhessek. Ultrahang után kitöröltem a fülembe folyt könnyeket, aztán méteres vigyorral az orczámon véremet adtam, mert kérték a kombinált teszthez. Várakozás közben jól megnéztük B.-vel a folyosókon görgetett-tologatott néhány napos csecsemőket, hogy úgy formára mégis mekkorák az újszülöttek. Iszonyú picik, állapítottuk meg bölcsen. Néhány hónap alatt majd megpróbálom magam lélekben felkészíteni arra a tényre, hogy ezek nem viccelnek, ezek tényleg haza fognak engedni velünk egy ilyen csöppséget.

25 megjegyzés:

Macsek írta...

Há-há-há és ha a kórházad rooming-in rendszerben működik, akkor már szülés után 2 órával a kezedbe nyomják, vidd Isten hírivel :D:D:D:D Az ott már majdnem olyan, mintha hazaengedtek volna... :)) De olyan jóóóó :D:D:D

dorw írta...

Bogyóka :)

most mindjárt bőgök. :)

Niki írta...

Ezek szerint a 13-14. hét környékén jársz!:)Élvezd ki a 2. harmad minden percét, mert ha szerencséd lesz, iszonyatos meleg lesz a nyáron, és a pokolba fogsz mindent és mindenkit kívánni.
A Sarj tényleg pici, az enyém ezen az uh-n 74 mm volt.:)
Egyébként gyönyörű!!:)

Elf írta...

hatalmas pasi/nő lesz belőle idővel és igen, meg fogjátok kapni :):):)

roza írta...

Gyönyörűűűű :)

szorgosmano írta...

Drága Csikken!Látom növekszik a kis Almamagocska!:))Csak így tovább!!!Az összes ujjam keresztbe van csavarva értetek.Szerintem ez egész addig kitart míg a kis Tollpihe fel nem csipog először...;) Csak így tovább és KITARTÁS!!Ha a sok alvás kell ahhoz hogy szép kis Tollpihéd szülessen akkor csak aludj jó sokat!;)Mert aztán jó sokáig luxus lesz a szunya..;)

Majmóka írta...

Jajj, de aranyos! Igazán jó élmény lehetett! :-))

Gogo írta...

Bevallom, én ezeken a képeken nem szoktam semmit látni. De köszönöm, hogy megrajzoltad a lényeget a másodikon. Egyébként pedig könnyek közt ülök itt :) Gratulálok, és hajrá! :)

Bejci írta...

Éljen a második harmad!!! Nemsokára az megint Veled lesz az ERŐ! :) Majd csak figyelj!
És gratulálok A SARJ újabb sztárfotójához! Igazán bájos SARJ!:)

Mefi írta...

De aranyos, szurkolok nektek. :)

JuditAu írta...

Jaj, ezen úúúúgy meghatódtam én is... És tök édi a rajzos magyarázat... :)

1 írta...

Tetszik, ahogy megrajzoltad :)
Én is mindig bőgtem... meg azóta is képes vagyok meghatódni gyerekem létén, hát így megy ez... :)

SefiRia írta...

Aranyos. :-))

Csigamami írta...

De helyes kölök!!! Azzannnya Ursitenit! :o)
Jajj Csibem, mindjärt szülsz... :o) hihetetlen!!!!!

fuckinsuperhero írta...

Nem félsz?

(ok,tudom ujjangani meg gratulálni illik,de hát úgyis tudod,hogy örülök neked, ez meg érdekel,tényleg)

Nani írta...

Szia Drága!
Most találtam ismét Rád, még a régi blogodon olvastalak, csak nem voltál kilinkelve, mindig Csigamamitól jöttem, de mióta Ő is blogot váltott elveszítettelek.

Szívből örülök a boldogságodnak, ha nem gond szeretnélek kilinkelni a blogomra és végigkövetni a pocakosságodat.

csibike írta...

Köszi szépen mindenkinek :) Egy Picasso veszett bennem el.

nani: Nagyon aranyos vagy, köszönöm, megtisztelsz :)

fuckinsuperhero: Még nem félek, mert egyelőre nem fogtam fel, mi is jön most az életünkbe :)
Soha nem szerettem az illik-dolgokat.

Csigamami: Azért a szüléssel inkább megvárnám az októbert :)

csibike írta...

Macskusz :), Judit, Gogo: Én sem tudnám, mi micsoda, ha nem magyarázzák el, gondoltam, segítek a vizualizálásban :)

Mefi: Köszi, jól jön :)

Bejci: Az Erő még várat magára, rettenetesen fáradékony vagyok :)

csibike írta...

Majmóka: Nagyon megható és szinte felfoghatatlan :)

szorgosmano: Növesztem szorgalmasan :)

roza: Hát, azért még van mit csiszolni rajta :))

csibike írta...

Elf: Egyelőre elég legyen neki három kiló, a többit már kint szedje magára :)

margelis: A 13. héten vagyok, ivadékunk meg teljesen jó méretű, belefér az okos könyvek által előírt szabványba :)

dorw: Nana... :)

Macsek: Még nem tartok ennél a kérdésnél :))

oximoron írta...

en meg csak ulok olvaslak, fulig er a szam, es bőgök...
*örül az örömötöknek!*

wf írta...

Jó lett a magyarázó rajz! :)

Évi írta...

Nnna kérem..eddig titokban lestem be Hozzád.
De ez a fotó a rajzzal,nem tudok elsurrani bejegyzés nélkül:-)))CUKI

A mérete meg nem mérvadó kinek mekkora:-)).
Amúgy igazad ven.Én az enyéimmel, mindkettö darabommal megbeszéltem a következöt, MÁR az elejétöl, a mihez tartás végett ugye.
Tessék elérni a 3.kg.-t, de nem túllépni a 3500 grammot.
És rendesek voltak mind a ketten betartották:-))
Már a pocakban hatni kell rájuk.Reméljük kicsi Sarj is szófogadó lesz.

Szép napot!!


Évi

csibike írta...

Évi: Üdv itt is :) Mindig örülök, ha megszólalnak az olvasók.
Mondtam már a gyereknek, hogy csak egy kis csokit engedélyezzen nekem, de hiába, nem hallgat rám... :)

wf: Igyekeztem olyasmit pingálni, ami jobban beazonosítható, így sikerült :)

oximoron: Köszönjük :)

EsztyMom írta...

de aranyos vagy:) én is pont így éreztem magam, szóval átérzem "aggodalmad" az újszülöttek méreteivel kapcsolatban:)

az uh kép pedig nagyon édes - ahogy megrajzoltad a babádat az pedig übercuki:)