2010. október 13., szerda

Tejszagra sem gyűlt Az Éji Vad

Ez a mi gyerekünk most először hat órát szunyált egyhuzamban az éjszaka (teljesen magától, semmit nem kevertem a tejébe, kisdobos becsszó), ami egyrészt éljen! éljen! éljen! és tartsa meg jó szokását, másrészt viszont reggel felriadtam a csendre és egyből levert a víz, hogy szárazföldi életének hatodik napján elromlott A Cápa, aki eddig nem bírta kaja nélkül elképzelni az éjszakát, kettő darab három-négyórás alvás közé mindig beszorított némi lakmározást. Rögtön felkeltettem B.-t, nézze meg ő is, lélegzik a gyerek, ugye? Lélegzett. Bevallom, a légzésfigyelőt nem üzemeltük be, valahogy nem éreztük szükségét vagy ilyesmi, pedig a kórházban töltött első napon még az volt a fixa ideám, hogyha nem nézem nonstop a gyereket, nem vesz levegőt. Aztán kiderült, hogy önműködő, nem az én szuggerálásom tartja életben, és az is, hogy az önműködés a kórházon kívüli területekre is érvényes. Lehet, tapasztalatlan, elsőgyerekes szülőként nem ártana kicsit aggodalmaskodni is, úgyhogy ma összeszereljük a légzésfigyelőt. B. előrelátóan figyelmeztette a műszert, hogy téves riasztás esetén darabokra töri. Ha én légzésfigyelő lennék, komolyan venném a fenyegetést.
B.-ben egyébként az is jó, hogy nemcsak a légzésfigyelő befenyítését tartja fontosnak, hanem a blogom menedzselését is, ha én kivételesen nem érek rá, mert pl. épp nagyon kórházban vagyok. Nem kértem rá, lelkes önkéntesként (és büszke apaként) garázdálkodott itt és jól tette: hihetetlenül megható visszaolvasni a bejegyzéseket és a kommenteket. Köszönöm a leveleket és az sms-eket is, és eleve azt, hogy gondoltatok ránk, hormondeterminált anyai szervezetem könnycsatornái nem egyszer telítődtek olvasás közben. 

13 megjegyzés:

Csigamami írta...

Képes vagy már most írni? nem semmi, én ilyenkor még a világomat nem tudtam :o) Ügyes ez a nem Cápa (. B. szerint haározottan gyerek :o) )Tartsa meg a jószokását :o)
Hiányoztál Csibe!

mongaal írta...

Kedves Csibike!

Az előttem szólók már mindent megírtak, én mégis szükségét érzem, hogy tudassam Veled: gyönyörű a Baba! Kívánok Hozzá Nektek nagyon sok örömöt, és boldogságot!

Elnézve itt mögöttem az én tíz hónapos gyermekemet, megállapíthatom, hogy repül az idő, és minden perc csoda a gyerekkel, még akkor is, ha éjjel fel kell hozzá kelni, vagy ha nyűgös.

Gratulálok!

Macsek írta...

Üdv újra a híréhes olvasótábor köreiben :))))

kisrumpf írta...

Hatásotok elég erős, mert ma megálltam a Mothercare boltja előtt, hogy "jaj de szépek a kis cuccok". Ez már a vég :-) Nehogy már én érzékenykedjek babaruhácskák felett!

dorw írta...

szia te ANYA! :) :) :)
ha már meg vettétek, szereljétek össze azt a kütyüt, de az elemre figyeljetek: ha merül akkor jelez a készülék, általában pont olyan hangon, mint légzésleállásnál. (okos tervező *roll*)

tulajdonképpen csak azt akartam írni, hogy de jó neked, hogy ennyit alszik A Cápa, de rájöttem, hogy enyémgyerek is alszik ennyit, csak ő este 8-tól. az meg nem számít, mert este 10-11-ig szeret(ne) az ember lánya ébren lenni, mert élni is kell valamikor, ugye. :)

sedina írta...

Édes vagy Csibike Anya! Andris gyönyörű!!! Örülök, hogy újra itt vagy, s várjuk a beszámolót a szülésről. H-S. Edina

Évi írta...

Éljen éljen!!Vigyázzatok magatokra.
és B. nagyon rendi, hogy önként ült ide és senki nem szorított pisztolyt a fejéhez, hanem magától eszébe jutott:-)).
Ja anév.
Nekem két fiú nevem volt.
Dániel(apukám után), és Andris.Még leírni is jó, olyan szép név.Mint a viselője:-))

Pusz, Évi

Béb írta...

Akkor most már írj egy postacímet ímélben és küldöm a cumót made in France, hogy lenyugtasd vele könnyekig hatódott lelkedet. :-)
Milyen egy önző vagyok, hogy ilyen elfoglalt periódusban ugráltatlak. :-P
(A kisCápa meg elolvaszt! Látva is és olvasva is... De ez nem publikus. Rontaná az imázsom...)

Meggi írta...

A soraid és az örömötök nekünk is Boldogság! :)))

Niki írta...

Hiányoztál Csibike! Minden nap idekattintottam, hááátha....
Nyugi, KisCápa üzemképes idekint is! De ha már van kütyü, használjátok! Minket anno 1 év alatt 2x riasztott, lemászott róla a Kölök!

Elf írta...

éljenéljen a kismama :)

Névtelen írta...

Valaha, régen egy tündér gyermekorvosnő, Pózna Anna megnyugtatott : ha már 4 kilós, akkor elmaradhat az éjszakai hamihami, akkor már önálló a hőszabályozása.
És Te is tudod : ők abszolut tökéletesek, amit a tökéletlen lelkünk időnként elfelejt...
Megszagoltad már a lábujjait ?Meglepetés !

manner írta...

nagyon szép a baba!!! szüléstörténetet olvashatunk majd? és ha már van az a figyelő, tessék használni!!!!!!!