2011. március 10., csütörtök

Ja, igen, a címet elfelejtettem

Új játékot gyártottam a sarjnak, hogy némi izgalmat csempésszek az életébe:


A vízzel és flitterekkel és gyöngyökkel és üvegkavicsokkal telepakolt Jana flakon (250 ml) annyira lázba hozta Sir Andrew-t, hogy messzire hajította főúri hidegvérét és jó cápa módjára rávetette magát a kluttyogó-szikrázó áldozatra. Teljesen extázisba jött, hogy képes megemelni, fogdosni, görgetni, rázni, összenyálazni. Nagyon szeretett volna hozzáférni az úszkáló bigyókhoz, és mivel ez nem sikerült, hörgéssel fejezte ki a csalódottságát. Úgy tíz perc után szétválasztottam a küzdő feleket, az egyiket elküldtem a piros sarokba, a másikat meg a kékbe. A játékban elfáradt Andrist megetettem, húsz perce szunyál. A flakont nem etettem meg, csak odaraktam a tulaj feje mellé, hadd pihenjen ő is.

9 megjegyzés:

Sziltó írta...

A FP és társai elbújhatnak kreatív éned megett.. ;)

csibike írta...

Ez azért nem olyan überkreatív dolog :)

Sziltó írta...

A mai hiperszupermodern játékoknál klasszisokkal.. És nem is drága :)

dorw írta...

nálunk is van egy tucat flakon meg doboz, amibe mindenféle cuccot gyömöszöltem. pl. mák, bab (több féle), csokireszelék, gyöngy.
ezt a vizeset holnap kipróbálom én is.:)

csibike írta...

dorw: A többiben nekem is ilyesmik vannak.
Három kommentet hagytam ma nálad, benyelte a rendszer :) Nálad nem jelent meg a blogger szerkesztőfelületén sem?

Sziltó: Naja, drágának nem nevezném :)

Elf írta...

mindig a kreatív játékok a jobbak a boltinál :):):)

dorw írta...

bizony nincs ott sem. :/

csibike írta...

dorw: Majd még megpróbálom kijátszani a rendszert :)

Elf: Igen, bár vannak nagyon jó bolti játékok is. Remélem, Andris fogékony lesz mindenféle közös kreatívkodásra :)

Unknown írta...

:) Csináltam anno én is ilyet, a mai napig imádja! :))