2011. április 4., hétfő

Bababoltban történt

Tavaszi-nyári sapkát akartam venni a fiamnak, aki már egy ideje aludt rajtam a mei-tai-ban, amikor beléptem a boltba. A sapkáknál tüsténkedő eladó készségesen kereste meg a legnagyobb méretet a kiszemelt fazonból - és megkérdezte, hogy rápróbálhatja-e a fiam fejére. Az egyértelműen szundikáló fiam fejére. És nem szólt, hogy más színből, de ugyanolyan fazonból van akciós - én vettem észre, véletlenül. És valaki árulja el, légyszi, miért drágább a fiam semmi kis sapkája a szoptatós melltartómnál, ha a sapkában lényegesen kevesebb az anyag, mint a melltartóban. 

10 megjegyzés:

dorw írta...

ezzel a hozzáállással én is rendszeresen találkozom. a legutolsó alkalom után megfogadtam, hogy sapkát csakis a piacon veszek (vagy s.k. horgolok :P). még a télen vettünk sapkát a gyereknek (rendszeresen ott vásároltunk, már ismertek bennünket), és hirtelen indíttatástól vezérelve lekaptam egy sálat (egyszerű termo anyag körbe szegve) is a polcról. a párom fizetett, én csak otthon találkoztam a blokkal. majd' lefordultam a lábamról a több, mint 4 ezres összeg láttán. a sál volt 1600 ft.

a Kúszómanó most egy 400 forintos kínai vászon sapiban nyomja, amiben észvesztően aranyos. :)

Zé írta...

A sapkás képek visszatartása emberiség elleni bűntett!

Szeri írta...

Azért Csibike, mert úgy gondolja a gyerekekre specializálódott iparág, hogy ha magadnak nem is, de a gyerekednek mindent meg akarsz adni, ezért:) No meg, állítólag, sokkal nehezebb és gazdaságtalanabb egy kiscipőt vagy kisruhát előállítani.
Rosszul vagyok, amikor egy sapiért elkérnek 1500-2000 forintot.
Nekem is bele kell vetnem magam ismét a tesz-veszbe:))))

Elf írta...

a babaruha 1987 óta drága, addig volt rajta valami állami támogatás, azóta nincs, emlékszem én előre vásároltam mindent mint egy hülye, nem is lehetett kapni... az ok a fenti, egyszerűen kénytelen vagy megvenni, mert kinövi, te meg hordhatod a 10 évest, jó esetben jó rád :)

Csigamami írta...

Várd ki a cipős korszakot... Na ott tud az ember igazán nagyokat pislogni az árakon. Márpedig a gyereknek kell zárt cipő és nyitott is így nyárra... Tegnap rendeltem Brendonban egy cipőt Kaposváron, ami Debrecenből TALÁN Április 29-re ideér. Mindez 12000 forintért... Na meg ugye mostanság az a divat, hogy a gyerekcipőre hatalmas gumi orrot rakunk, amitől az egész cipő 1. nehéz 2. csúnya 3. durumm.... mert az anyukák ezt jobban szeretik, mert így nem kopik el a csúszó autón a cipő orra... ( van csúszó autóhoz extra ilyen védő cucc ) na de nemis ragozom tovább 1 év múlva már majd hasonló problémáid lesznek ;o)

Magdaléha írta...

azért, mert a Fiad, GYEREKméretet hord, és a GYEREKruházat, az köztudottan horror árban kapható...

szilva írta...

hát mert csak :)

de ha elég kreatív vagy, veszel plusz 1 darab szoptatós melltartót, középen kettévágod, és hopp! - máris van 2 gyereksapkád (na jó, némi átalakítást biztos igényel majd, de tutira jól szórakozol majd) :D
(bocsánat... :))

csibike írta...

szilva: Sajnos, nem árulnak kockás szoptatós melltartót :)

Magdaléha: Tudom, de miért? :)

Csigamami: Ebbe még nem akarok belegondolni :)

Elf: Mondjuk, melltartóból is érdemes olyat venni, ami jó, egy tíz éves darab azért már nem tart semmit :)

Szeri: Jaaa, értem :)Nekem most hirtelen kellett a sapka, de a Keletitől nem messze van egy nagyon jó gyerekturkáló.

Zé: Igenis, majd csinálok képet a sapkás cápáról:)

dorw: Az a sapi, amit láttam rajta? :)

dorw írta...

az bizony! :)
téli sapit meg majd horgolok. (akár nektek is örömmel.) olyan mintákat szedtem össze, hogy alig várom, hogy magamnak is készítsek ilyet! XD

Elf írta...

már látom a karácsonyi ajándékainkat, horgolt sapi lesz a bolondsapi után :):):)