2011. augusztus 29., hétfő

Egyelőre csak képek (és a kommentbox)

20 megjegyzés:

Nóra írta...

Abszolút kedvencem az apja(gondolom, de nem tudom) nyakában ülős. Amúgy meg nagy a cukiság mindegyiken! :)

csibike írta...

Mivel évek óta dúl a szerelem az apával, úgy gondoltam, szokásomhoz híven idén is őt viszem nyaralni és nem újítok be valami zsékategóriás fickót :)

(Igen, B. nyakában ül a sarj :))

Csapos írta...

Képek is, kommentbox is... elkényeztetsz bennünket! Üdv a fedélzeten.
Ezek a fotók nagyon jók. Olyan kis kerek család, ha érted, mire gondolok.
teide

dorw írta...

nyakbanülős forevör, ha muszáj választani. :)
és nagyon ügyesen sétál, és a farmergatyában ő is vadítóan fickó, és az utolsó kép meg hajaj...! :)

Macsek írta...

:))))

PicikeMajmóca írta...

Tök jók! Azért látom, sokat ügyesedett az elmúlt egy hónapban. Olyan nagyfiús már! És a patchwork takarótok /úgy látom, hogy az/ látványa külön örömet okozott. :-))

p írta...

Azt az elszánt tekintetet apa nyakában!Látszik hogy legszivesebben leigázná a világot, és egyből meg is regulázza hű lovát ha nem úgy viselkedik:D "Térdre halandók" :P

Névtelen írta...

Nekem az első kép volt a halálos, főleg azért, mert kábé ugyanabban az időszakban mikor Andris, én is pontosan ugyanilyen pózban hevertem Zamárdiban a Pasival.:) A többi kép is nagyon jó, gyönyörű családod van Csibim!:) Remélem kipihentétek magatokat.:))

biem írta...

szót nem szól, csak amolyan "bamba szerelmesként" vigyorog! :))

és nem kérdez, mert látszik, hogy jó volt a nyaralás! :))

szia újra itt Csibi! (no meg Sir Cápa és B.) :)

roza írta...

Annyira jó látni Titeket :) Még ha csak így fényképeken is,csak úgy sugároztok:) Nem is tudnék választani kedvenc képet,nagyon aranyosak vagytok :)
Hogy tetszik Andrisnak a víz :D

Nóra írta...

Húúú, remélem nem voltam bunkó az elején, csak mivel még nem láttam B.-t képeken sem, így nem akartam mást gyanúsítani az apasággal. :)
A mosoly jeleidből ítélve azért majdcsak nem. :)
Ja, és üdv újra itt!:)

vasasvirag írta...

látom a gasztronomia képzés már elkezdödött az olasz konyha tésztaféléinek ismertetésével. :D

Elf írta...

az utolsó kép a best - meg fogsz bolondulni a csajoktól, mind a szemére fog bukni :):):)

csak egy napot késtem :büszke:

Zé írta...

Mintha valaki járna a nyolcadik képen... Ez igen!
Szívderítő sorozat!
:)

Marjann írta...

Nálam a kukoricás és a csíkospólós a befutó. De jó, hogy megint vagy!

csibike írta...

Marjann: Köszönöm, aranyos vagy :)
A nyaralás alatt minden kajánkba beleevett/belenyúlt (itthon is ezt csinálja azóta), a kukoricámra egyszerre hajoltunk rá, magáénak érezte :)

Zé: Anno nem tippeltél olyan nagyon rosszul :) Két kézzel kapaszkodva magabiztosabb, de szerintem egy-két hónap múlva már egyedül is megy
Erős voltam és kábé harminc képből válogattam ki ezeket, annyival nem akartam senkit sem fárasztani, még akkor sem, ha ez az én blogom :)

Elf: Remélem, az agyára és a humorára is bukni fognak :) A formát és a színt tőlem örökölte, a szempillákat viszont az apjától - hosszú és sűrű :)
Késtél?

vasasvirag: Igen, konkrétan zabálta a makarónimat :) És bevallom őszintén, mindenbe belekóstolt, amit mi ettünk, a sült kolbásztól a hekken át a lángosig. Mindent eszik, de nem ipari mennyiségben, a fő profilja még mindig az anyatej.

Nóra: Jesszus, dehogy voltál bunkó :) Valahol van fent kép B.-ről, az is szakállas, azt hiszem, persze nem elvárás, hogy mindenki kenje-vágja a családi arcokat.
Általában rakok szmájlikat, régi (rossz?) csetes beidegződés.

csibike írta...

roza: Kedves vagy :) Jó volt nagyon a nyaralás, így hármasban egyszerűen szuper.
Andris igazi cápa, ha eddig bárkinek is kétsége lett volna efelől, imádta a Balatont, mindenki azon mosolygott, hogy ő mit duhajkodik össze-vissza a vízben :)

biem: Nagyon nem akartunk hazajönni, pedig a Balatont és a nyarat leszámítva semmi nem volt más, mint itthon :) Rengeteg élményünk van, órákon át tudnám mesélni.

Toothfairy: A különbség valószínűleg annyi lehet közöttetek, hogy te nem építettél piramist, mielőtt elhevertél az ágyon :)
Köszi szépen, olyan aranyos vagy :) Igen, tudtunk aludni-pihenni, pedig ezt a legvadabb álmaiban sem reméltem.

p: A világ leigázásán nevettem :) Nem tudom, forgat-e ilyesmit a fejében a sarj, majd kiderül. Ha igen, szeretném, ha a Balatonnal kezdené, valami kis eldugott nyaralóval a parton. A kép a strandon készült, mindenkinek integetett és dumált, élvezte, hogy sokan vannak körülötte.

Majmóca: Ó, igen, nagyfiús, nemrég előkerült egy régebbi képe, amin még kis golyó babafejet hordott a nyakán, fura volt látni, hogy ennyire más már :)
Az a szállás ágyneműje, mert azt adtak, és sajnos nem patchwork, csak valami szimpla mintás huzat.

Macsek: Én is mindig így mosolygok, ha előveszem a nyaralós képeket :)

dorw: Miután Andrisnak kiválasztottam a farmergatyát, kerestem egyet TeAndrisod méretében is, mert sejtettem, hogy rajta is jól fog állni :) Ezek szerint szeretitek.

teide: Értem, mire gondolsz :)
Úgy ültem le blogolni, hogy előre örültem, hogy megoszthatom veletek az élményeket-érzéseket. A kommentbox pedig már hiányzott, szeretem olvasni a ti tapasztalataitokat, tippjeiteket, élményeiteket.

Elf írta...

mmint hogy amíg nem voltál csak pár naponta néztem rád, most meg másnap észrevettem, hogy már vagy :D

Csigamami írta...

Csibeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :o) Üdv megint itthon! Kár, hogy vége a nyárnak. Szépek vagytok, mint mindig.
PS.: Van egy ugyan lepukkant, de 5 évet még tutira kibíró eladó nyaralónk durván 400 m-re a vízparttól, mivel erősen lebontásra érett nagyjából csak a telek árát kell fizetni. Ha érdekel privizz :o)

csibike írta...

Csigamami: Köszi, és tényleg kár :) Érdekel, úgyhogy fogok írni.

Elf: Ja, értem :)