2011. augusztus 30., kedd

Anyázós (Augusztusban történt I.)

Gyerekvonalon a nyaralás két legeslegeslegjobb pillanata (holtversenyben) egyértelműen az volt, amikor Andris 2011. augusztus 19-én a szülői ágyon kivitelezett reggeli bolondozásunknál rávetette magát a mellette fekvő apja hasára-mellkasára és a szemébe nézve, áhítatosan odasusogta neki, hogy apa!, ha B. esetleg nem vette volna észre, hogy fia az oxigénvételhez szükséges belsőségein terpeszkedik, bár átmeneti légzéskiesést főleg az apa! okozott, nekem is, mert a sarj így fésztufész, erőteljes szemkontaktus kíséretében még nem vette szájára az istenség nevét, aztán húsz perccel később Andris már a fürdőszoba csukott ajtajánál toporgott és tenyérrel verte, hogy be akar menni az apjához (szállásunkon a fürdőszoba szerves részét képezte a vécé, ahová apaisten is egyedül jár), és mivel a tőle negyven centire álló és babareggelit kreáló anyja tíz másodperc dörömbölés után sem segédkezett a bejutásban, határozott és ellentmondást nem tűrő ana! kiáltással fejezte ki azon óhaját, hogy hajítsam el a zabpelyhet és a barackot, és rögvest tépjem fel a fürdőszobaajtót, sürgetett a tekintetével is (anyám, intézkedjen!, m-o-s-t!, olvastam ki a szeméből), és miután magamhoz tértem (MIT MONDTÁL, KISFIAM?) és összepusziltam a gyereket, már ketten zaklattuk B.-t az ajtón keresztül: a váratlan anyázástól anázástól szopránba fúló hangon kopogtattam be neki, hogy hallottad?, hallottad?, hallottad? 

7 megjegyzés:

Elf írta...

ha el akarnak érni valamit.... :):):)

szorgosmano írta...

Hihetetlen nagyot nőtt!:)))))

Loihi írta...

:-)
Milyen megható tud lenni ez! Még sokadjára is. :-)

kisrumpf írta...

Könnyesre röhögtem magam, no. Az alant lévő fotókon is. Végetek van - beszél!

csibike írta...

kisrumpf: Majd jól megnézitek-meghallgatjátok, amikor jöttök :) A többit rád/rátok bízom.

Loihi: Igen, nem sok mindenhez lehet mérni azt a bizonyos érzést, amikor az ember lánya az anyát/anát hallja a gyereke szájából :)

szorgosmano: Kész férfi már :)

Aliana: Gondban vagyok a szmájliknál, hogy mit is kell ilyenkor válaszolni :)

Elf: Megdöbbentő, de nagyon ügyesen működnek már a kicsi babák is :)

dorw írta...

nálunk pont ma reggel zajlott le ugyan ez, bár az apázást pár napja gyakorolja. :)

csibike írta...

És magadhoz tértél már? :)