2011. szeptember 15., csütörtök

Esetleg hasznos

Andris őszi-téli ruhatárának kiépítésével is foglalatoskodom mostanában. Ebből a szempontból nem bánom a nyárias szeptembert, de persze annak jobban örülnék, ha - teszem azt - Korfuról blogolnék, mert így Andris öltöztetése kimerülne a pelenka és a naptej ráapplikálásában. Szülinapjára mindenkitől ruhát kap a kiskorú, és hogy a célnak (ne fagyjon meg a következő néhány hónapban), valamint az anyai ízlésnek (strapabíró, lehetőleg 100% pamut, vagány) megfelelő darabok kerüljenek a szekrényébe, megveszem a cuccokat, aztán a családtagok beszállnak a költségekbe.
Nálunk a Tesco gyerekruha részlege az egyik favorit, meglepően jó minőségű babaruhákra lehet bukkanni egész olcsón. A Brendon baromi drága, a C&A csak szimplán drága, utóbbiban nem találtam nagy választékot (lehet, hogy rejtegetik előlem a fiúszereléseket), akciókat azonban ki lehet fogni mindkét helyen. A másik favorit a Rákóczi úti babaruha turkáló, ezeket a ruhákat ma gyűjtöttem be:


Azért kellett abbahagynom a kurkászást, mert a fiam egyértelműen jelezte, hogy a gyöngyboltos ámokfutásom után e-n-n-i akar (a hordozókendőben csücsülő ded rátátogott a dekoltázsomra), újabb kereskedelmi egység kifosztásához nem asszisztál. A négy felső és a melegítő összesen 2.650 pénzbe került, igen jó állapotban leledzik mindegyik és színtiszta pamut. (A dínósat eredetileg dorwAndrisnak szántam. Jövő héten méretet veszek a fiatalemberről, de egyelőre úgy néz ki, hogy ha nem is kicsi rá, levegőt már nem kap benne.) Sok a baba- és kisgyerekruha, sulikezdésig túrok néhány ruhát Andrisnak, az biztos. Talán még tinik is találnának maguknak ezt-azt. Egyetlen gondomat azért hadd osszam meg veletek, ne mondjátok később, hogy nem szóltam: A ruhák ömlesztve lógnak. Evidens lenne a nemek és a méretek szerinti csoportosítás, de ha nem, hát nem. És már kártyával is lehet fizetni.  

13 megjegyzés:

Judit írta...

Jaj, ide én is rengeteget jártam, remek hely! Elképesztően jó minőségű ruhákat ki lehet fogni, fillérekért. A fél ruhatáram onnan van.
Ezek a felsők pedig nagyon édesek!

csibike írta...

Neyla, te AZ a Neyla vagy a blogolról? :)

Alig várom, hogy Andrisra adhassam őket.

Nóra írta...

Tényleg vagányak! Ruha szempontjából én is szeretem a Tesco-t, éppen ma vettem pár dolgot Lilusomnak, mindent féláron, szintén őszi kollekció újítás céljából. Előtte egy bizományiban is ráakadtam néhány kincsre. A turkáló pedig mindig legjobb lelőhelyek egyike, nem mellékesen nekem kikapcsolódásra is jó. :)

Judit írta...

Na, arra nem mertem gondolni, hogy emlékszel, de igen, AZ vagyok :) Azóta is folyamatosan olvaslak téged is és Cápafiút is.

Elf írta...

dorwAndrisnak sztem tiniruhát kell venni :):):)

Vera írta...

én megragadtam a lényeget: a Rákóczi úúút? :D csak azért, mert arrafele járok egyetemre, és pont tegnap jutott eszembe, milyen vicces lenne, ha meglátnálak Titeket az utcán, és erre tessék, tényleg egy környéken mozogtunk pont :) a ruhák nagyon jók :)

PicikeMajmóca írta...

Most már itt, vidéken is van babaturi, ahol 350 forintért veszem a rugdalózókat, bodykat és nagyon szépek. Itt szerencsére korosztályra és nemre való tekintettel szét van válogatva. A nagy turiban viszont ömlesztett, ládából kihalászós megoldás van, azt utálom, mert meg kell érte verekedni.
A Tescoban tényleg jók a ruhák, csak zöme rózsaszín. A nagy kedvencem, biztosan láttad már, a 0-3 hónaposoknak való sötétbarna bőrkabát szőrme gallérral. Na az nálam bazira nem jön be. :-))

csibike írta...

PicikeMajmóca: Az nagyon durva :) Ki az, aki ilyesmit ad az újszülöttre?

Vera: Lehet, hogy láttál is, de nemsokára összefutunk, mert írok mélt :)

Elf: Már kértem paramétereket dorwtól :)

Neyla: Szia itt újra :) Blogilag is visszatértél?

Nóra: A Tesco hétvégére marad :) Andrissal kendőben már nehéz kikapcsolódni, de majd egyszer ellógok a fiúk nélkül.

Csigamami írta...

úúú de most hogy meghívnálak ide, mára meg jövő péntekre. Vicc nélkül nincs kedvetek kiugrani? (ha szerdáig foglaltok vonatjegyet olcsóbb, mint autóval). Nálunk mával kezdődnek a Herbst-Winter Baby Basar-ok. Ami annyit tesz, hogy komplett téli felszerelés beleértve minden rugdalózót, nadrágot, pulcsit, kabátot, sapka, sál, zokni, cipő (azt mondjuk nem itt veszek), na mindegy, szóval ha túlzásokba is esel, akkor a gyerek áprilisig tartó ruhatárát 10 €-ból lazán megoldod. Body-k átlagban 10 centek a szebbek 25 centek, nadrág 50 cent zokni párja 2 cent kabát 1 és 5 € között de az 5 € az már Mexx meg Benetton meg mittomén még milyen szuper márkák. Már teljesen rá vagyok zsongva :o)
Ha kijönnétek már csak ezért is megérné :o)

csibike írta...

Kedv lenne, idő nincs rá B. részéről, illetve Andris nem bírja még a hosszú utat, ez a nyaralásnál kiderült. A vonaton nem igazán tudom megszoptatni. Egy-két nap az akklimatizálódás, ami szintén nem könnyű. Ha nagyobb lesz, nagyon szívesen meglátogatunk titeket, vásártól függetlenül :)

Csigamami írta...

Én az a komolyan gondoltam ám-os fajta vagyok! :o)

Csigamami írta...

Mondanám, hogy szőrnek is válogatok, de nem biztos, hogy egy az ízlés, de a nagyobb gond a posta, aki szerint tik nem léteztek...ugyebár.... Bár pont ma kaptam vissza egy csomagot, piros: Vorsicht IRRLAUF felirattal, namármost a cég tök hivatalos Rücksendung Aufkleberével küldtem, szóval ezek úgy hülyék, ahogy vannak, vagy csak nekem van folyton pechem velük...

Judit írta...

Blogilag most a blogger-en vagyok, más névvel, témailag sajnos nem sok változott :) (http://egyasokbol.blogger.hu/)
A fiad pedig gyönyörűséges, bár ez már a következő bejegyzésedre vonatkozik, de talán elfér itt is :)