2012. november 26., hétfő

Kombinál


B.-t gyanúsítottam meg azzal, hogy a dorwéktól örökölt játékszer három fityegőjét egy lyukba ügyeskedte, kitelik tőle az ilyesmi, de B. bevallotta, hogy nem ő volt. Dávid még nem éri fel így a lógókat, én nem éreztem késztetést arra, hogy a játékszeren matassak, úgyhogy kizárásos alapon maradt a nagyobbik fiam.


És tényleg. Rendeltetésszerűen belógattuk a fityegőket, ő pedig pillanatok alatt egyetlen lyukba pakolta őket. Soha nem mutattuk meg neki, egyedül találta ki és bonyolította le a műveletet. Mert eszébe jutott. Bevallom, a lógók szétválogatásánál nekem okozott némi gondot a két kéz három bizbasz problematikája. Nemrég múlt kétéves. És nem, nem lépett rá Dávidra.

4 megjegyzés:

dorw írta...

hú, valaki itt nagyon ügyes! :)

Judit írta...

Az alsó képen Dávid olyan, mint egy kis teknős :) Nagyon tündéri mindkét fiú!

Ági írta...

Ügyes nagyfiú! :) a kicsi meg mintha a mellúszást gyakorolná, tüneményes baba! :)

csibike írta...

Ági, Judit: Erre szoktam mondani, hogy ejtőernyőst játszik :)

dorw: Ó, biztosan az anyjától örökölte ;)