2012. november 23., péntek

Off-ok

Off1: Szívesen odaajándékozom valakinek azt a hálózsákot (Kenguru Gold, 122-128), amit a gyerekek az egyik unokatesójuktól örököltek. (Sir A. és Sir D. a természet vad gyermekei, nem tűrik az efféle kötöttségeket.) Képet mélben tudok küldeni, mert ügyes vagyok.

Off2: Írjátok meg őszinte anyagondolataitokat Part blogjába, jó?

Off3: Most végre nem felejtettem el leépíteni a kommentnehezítő szóellenőrzést a blogjaimon, köszi, hogy szóltatok.

(Reggel két órára bújhattam vissza, KETTŐRE! Mondom én, hogy vannak csodák.)

2 megjegyzés:

dorw írta...

mázlista! :)

írnék én oda, már többször is próbáltam regisztrálni az oldalra, de egyszerűen nem engedbe be. kiírja, hogy nem megfelelő az ellenőrző kód, és kész, innentől se előre, se hátra. :(

Dorci írta...

ha nincs más jelentkező rá, a hálózsákot szívesen bevállalnám... Lassan talán még a cserét is megejthetjük...