2012. december 30., vasárnap

A MechWarrior gondolat teremtő ereje

A harmadik gyerek nálunk most úgy áll, hogyha például sétálok a srácokkal, vagy benézek hozzájuk a gyerekszobába, hiányérzetem van, hogy hol a harmadik sarjunk, aki lány, ugye, és barna a szeme, viszont perpill se a lelkem, se a testem nem kíván egy újabb terhességet, és a perpill-t értsük úgy, hogy a következő másfél évben nem kíván ilyesmit se a lelkem, se a testem, dögfáradt vagyok, dögfáradt, minden szempontból, ez persze nem akadályozza meg B.-t az álmodozásban, egyrészt mindig mondja, hogy a két bestiánk úgyis megnő, nem lesz ilyen húzós az élet velük (ja, persze, három év felett hirtelen átváltanak kisangyal üzemmódba, aha, biztos), másrészt meg ma láttam, hogy az egyik online játékban, a MechWarriorban a gyerekekről nevezte el a Mech-jeit. 

4 megjegyzés:

Judit írta...

Ez annyira édes! :)
Egy ideje komolyan gondolkodom már azon, hogy ipari mennyiségben klónozni kellene a párodat! :)

Vica írta...

Tényleg nagyon édes :-))
Csatlakozom, klónozni kellene, és ezt önzetlenül mondom, mivel nem vagyok érdekelt a témában, sajnos.
(esetleg ha valaki feltalálja a visszafiatalító elixírt .-) )

Marjann írta...

Nekem nem kell klón, beérném egy facér öccsel, un okatesóval is.

csibike írta...

Nekem most a két gyerek is nagyon sok :)

Marjann: A legidősebb unokaöccse 19 éves lesz, de szerintem nem rá gondoltál :)

Vica: Ami engem illet, max. fiatalos ékszerekben tudok segíteni :)

Judit: Jó biznisz lenne, nekem is jöhetne még vagy kettő belőle :)