2010. március 31., szerda

Ficánkol és kéjenckedik

Valószínűleg az ultrahangos bejegyzéseim visszatérő mondata lesz, hogy... és ultrahang után kitöröltem a fülembe folyt könnyeket. Ahogy meglátom sarjunkat a monitoron, elered a könnyem, kétoldalt csorog bele a fülembe. Elmondhatatlan, mit érzek ebben a felfokozott érzelmi állapotban, katarzis az egész, tágra nyitom a szememet, hogy minél többet befogadhassak a gyerekünk látványából, közben meg annyira nevetek a boldogságtól, hogy rázkódik a hasam és lecsúszik róla a vizsgálófej. B. arcán ugyanazt az átszellemült mosolyt látom, mint amit a saját arcomon érzek, és valahogy ez egy teljesen új mosoly - a szülő gyönyörködik a gyerekében, ezt csak ilyen drámaian lehet megfogalmazni.
Ivadékunk maga mögött hagyta a pacaszakaszt, ma már a mezei ultrahangon is egész formás, a 4D képeken meg kimondottan emberszerű, ami azért valahol nem meglepő. Őbabasága két centit nőtt egy hét alatt és cirka annyit nyom, mint három szelet párizsi - mint három vastagabb szelet párizsi. A szonográfus minden értékét tankönyvinek titulálta, úgyhogy ügyesen növesztgetem. Ímé, a növesztés tárgya:


A gyerek adott némi ízelítőt a mozgáskultúrájából: térdel, guggol, izeg-mozog, játszik a köldökzsinórral, egyik oldaláról a másikra fordul, pucsít, azaz kidugja a kis fokhagymaseggét, dörzsölgeti a fejét/szemét/orrát, emelgeti a kezeit és a lábait, ez utóbbiakat pár másodperc alatt törökülésbe pakolja, ilyenkor egész testével a klasszikus Buddha-féle meditációs pózba dermed, persze, csak néhány pillanatra, mert utána muszáj még többet ficánkolnia. Olyat is csinált, hogy nekitámaszkodott a méhfalamnak, mint az a bűnöző, akit a rendőr falhoz állít, hogy megmotozza, a jelenet tökéletességéhez már tényleg csak az hiányzott, hogy csemeténk tarkóra tegye a kezét. Két eksön közötti szusszanásként előszeretettel kéjenckedik, olyan napon  lustálkodó macskára hasonlító mozdulatokkal (Tigris évében születik, nem meglepő), az egyik élveteg nyújtózkodásáról  pedig rögtön B. reggeli ébredezése jutott eszembe. Szemmel láthatóan jó dolga van bent. A doki addig-addig nézelődött, amíg a  gyerek lába között észre nem vette azt a bizonyos kis pöcköt, szóval, egyelőre úgy tűnik, fiúnk lesz, én meg boszorkány vagyok, de erről majd később, ha már erőteljesebben megmutatja magát az apai örökség. Csemeténk egyébként néha megfogta a kis motyóját, ilyet is csak a férfiak szoktak. Ha porcikát kell választani, azt hiszem, legeslegeslegjobban a gyerek térdkalácsába vagyok szerelmes.
A 4D jó móka, bár fárasztó kicsit (és nagyon húgyhólyagirritáló). Valahol azt olvastam, ebben az időszakban lehet utoljára egyben látni a gyereket. Remélem, szülés után azért nem darabokban kapom meg. Legközelebb május elején nézünk be az aprójószághoz, olyan félidő környékén. 4D meg majd valamikor később, én is utálnám, ha folyamatosan kukkolnának az albérletben.

27 megjegyzés:

kisrumpf írta...

Ide most elhaló sóhajt képzelj - éééédeees! -, mert ez az első olyan ultrahangos babakép, amihez - egy egészen-egészen-egészen kicsikét - közöm van, és így azért már mindjárt másképp nézi az ember....

roza írta...

Mennyit változott az előző sztárfotóhoz képest :):):)
Gyönyörűségesen édes :)

oximoron írta...

máris milyen formás baba! :)

Aliana írta...

igazán helyes, fotogén gyermek :)

Macsek írta...

Jó olvasni, ahogy megéled a csodát. :) Még sok-sok, rengeteg ilyen élményt kívánok nektek :)

Névtelen írta...

De kis ennivaló.:)))) Gyönyörű baba csibim.:)

Csigamami írta...

Hät ez a gyerek gyönyörü :o) en meg mit mondtam? /irtam/ :o) szep vagy, tehät fiuuuu :o) Azt mondjäk, hogy a pöcköt nehezebb elteveszteni, azaz ha azt mondjäk, hogy pöcök az mondjuk 90 % körüli esellyel az is, ha viszont azt mondjäk nincsen, az meg nöhet a 40. het vegeig ;o) en lättam a csemetet meg a 32. heten is egyben.... na meg persze, nem ugy päzülöztek össze a mellemen anno... szoval ne aggodj ;o)

Loihi írta...

Komolyan meghatódtam ahogy leírtad. Jó kicsit újra átélni Veled az egészet. :-)

Évi írta...

Ahogyan az ötévesem mondta mikor megkapta a nyulat.
"Anya a mosoly nem bír lejönni az arcomról annyira boldog vagyok":-))).

Bizsergető érzés olvani a bejegyzésedet, újraélek mindent.Köszönöm.
És a kicsi meg Tökéletes:-)))

Pusz, Évi

Vica írta...

Na tessék, megfertőztek boszi nagynénéim, a pocis képed alapján már jósolgattam, hogy lányotok lesz. De az a kis pöcök még nekem, béna uh-kép olvasónak is rögtön feltűnt;) :DDDDDD

Niki írta...

Tökéletes fotó! Növesztgesd csak szépen!

maris írta...

semmi kétség, szép gyerek lesz. :)

szorgosmano írta...

hüpp és szipp...:))))

zinajda írta...

az biztos, hogy szép lesz:) és most így megint elkezdtem pityeregni a meghatódottságtól, ahogy olvastalak...
ha egyszer én lesz ultrahangon, akkor egyenesen árvíz lesz a könnyektől... gondolom, azért nálad is volt...:):):)

fuckinsuperhero írta...

Ezen a képen pont olyan,mintha boxoló lenne, és épp jobbegyenest akarna ütni:)

Majd jöhet hozzám shaolinkodni,ha kicsit nagyobb lesz,addigra én meg mester leszek:D

csibike írta...

fuckinsuperhero: Tehetséges gyerek, a mozdulatai alapján simán lehet belőle bokszoló, jógamester, vízilabdás, jedi... :)

zinajda: Ha választhatok, inkább egészséges legyen :) Jaja, írtam is, hogy folyt a könnyem.

szorgosmano: Na :)

csibike írta...

maris: Ezt így még nem tudom megmondani, de formás, mozog és dobog a szíve, ez a lényeg :)

margelis: Nagyon igyekszem :) Ez csak egy a sok közül, de minden látszik rajta, ami fontos.

Vica: Az nem a pöcök, hanem a a köldökzsinór gyerekben végződő része :) Ezen a képen nem látható a pöcök.

csibike írta...

Évi: Gyűjtöd ezeket az aranyköpéseket? :) Köszönöm.
Blogodhoz hozzá lehetne férni?

Loihi: Örülök :)

Csigamami: Már foganása előtt megmondtam, hogy fiú lesz :) Bár a 100%-os kinyilatkoztatással megvárjuk a májust.

csibike írta...

Toothfairy: Az oké, hogy mi gyögyörűnek látjuk, de hogy ti is... :)

Macsek: Köszi és nagyon remélem, hogy lesz még :)

Aliana, oximoron: Ilyenre sikerült :)

csibike írta...

roza: Más típusú uh-kép, de a fekete-fehéren is teljesen másként néz ki már :)
A korábbi kommentedre meg annyit szeretnék írni, hogy örülök, ha a blogom segít oldani a félelmeidet, jó, ha van ilyen mellékhatása is. Imádom, hogy babát várok, a terhesség az egyik legjobb dolog a világon :)

kisrumpf: Ha majd jöttök és akarjátok a kiképzést, mutatok még egy-két nagyon aranyos képet :)

zinajda írta...

oké-oké, tudomén:) nem tudom, miért csak ezt írtam, alapból biztos vagyok, hogy ha Neked babád lesz, egészséges lesz és szép:)

kisrumpf írta...

Figyelmeztetlek, én szívesen megnézem, de V. nem annyira babás. Bár - becsületére legyen mondva - egy szülőszobás dokfilmsorozat egyes részeit végignézte velem. (A kritikus részeknél elfordított fejjel, haha!)

EsztyMom írta...

Gratulálok az egyelőrefiúcskához:)

Nagyon helyes a képen ez már biztos(L) nem csodálom h füledbe folynak a könnyeid...

Nani írta...

Csodaszép már most is!!!
És Te is a pocakos képen!!!

SefiRia írta...

Nah, akkor lehet gondolkodni/mazsolázni fiúnevekben. Azért majd megírod a 3 lehetséges favorizált nevet nekünk, vagy esetleg van már konkrét kiválasztott név? Jujj, nagyon édi! :-))))

winstonsmith írta...

Alakul. :) Volt munaktársam felesége eljesen meglepődött, amikor mutatta a hasonló felvételeit, és elsőre felismertem rajta mindent. Állítólag én voltam az első pasi, akinek sikerült. :)

Ja és van egy nagyon jó ötletem fiúnévre. :D :D

csibike írta...

winston: Akarom én azt hallani? :) Nem vagy reménytelen eset, ebből is látszik.

SefiRia: Még nincs :)

nani, SHELLEY [ aguuu ]: Köszi :)

kisrumpf: Á, (sajnos/szerencsére) nem vagyok az a babás képeket mutogató anya, általában úgy szólnak rám, hogy kép nincs? :)