2010. április 4., vasárnap

A szenvedésemről

Arról persze mélyen hallgatnak az okos könyvek, hogy az a gyanútlan anya (értsd: én), akinek méhében magzat rejtezik, egyik pillanatról a másikra fejfájós lesz/lehet a terhesség alatt, és itt most nem a szexre gondolok, mert amilyen szarul hangzik maga a terhesszex szó, annyira élvezetes A Dolog, testileg, lelkileg és mindenhogyan, szerencsére, csak az elején volt nehéz elvonatkoztatni attól a ténytől, hogy tulajdonképpen hárman vagyunk például az ágyban, B., én meg a gyerek. 
A tegnap esti fejfájásom úgy nézett ki, mintha valaki nagyon durván letépte volna a fejemet a nyakamról, aztán ez a valaki kitalálta, hogy inkább mégis visszarakja a helyére, de nem sikerült tökéletesen a mutatvány, ezért fogta a vésőt, kalapácsot, satupadot, százas szöget (gondolom, akadt szerszámosláda ennél a valakinél), hogy ezekkel az eszközökkel munkálkodva illessze a fejemet a nyakamra. Front, igen, és úgy tűnik, teljesen mindegy, hogy hideg vagy meleg, kikészít, bár a hideg jobban. Eddig max. buli, pasi vagy vizsga miatt fájt a fejem, az időjárásváltozást meg kizárólag a törött könyököm és a gerincsérvem pedzegette, de ezt tudtam kezelni, mi az nekem, hogy le akar szakadni a karom vagy a derekam, viszont A Fejfájás gyalázatos. Első körben elkínlódtam egy órát, hátha elmúlik. Nem múlt el, ezért a második körben úgy döntöttem, lefekszem az ágyba, párnák között haljak meg, ha már, félretettem a gyógyszerellenességemet és magamba kényszerítettem egy fél Algopyrint, elindítottam a munkahelyi stresszt kiválóan oldó jógazenémet - a döglött csirke ászanát remekül kiviteleztem a takaró alatt. Pokoli kínjaimat híven jelzi az a tény, hogy A Fejfájás elleni küzdelmben Byrne-féle beszélgetésbe elegyedtem az univerzummal, hátha. Nem tudom, végül melyik mágikus lépés segített, mindenesetre hajnalok hajnalán sikerült felébrednem, rögtön megállapítottam, hogy jé, élek. Kőkemény túlélőtúra volt a tegnap este - és hol van még a szülés...          

12 megjegyzés:

Elf írta...

ln terhesség óta vagyok migrénes :S mostanában meg már múlik :)

Évi írta...

Hú ezt még olvasni is rossz, nemhogy átélni.Nnna nem írom le, milyen betegségeim lettek a terhesség alatt..de elmúltak szerencsére...
Nálad remélem nem így lesz..mert én már szidtam mindent, hogy nemigaz, hogy most kell elkapjam!!!!

Ablog!!
Kérek emilcímet és akkor szívesen látunk olvasóink között, meghívós a blog.Oka volt és van.De Neked szívesen.
Ja az aranyköpéseket igen gyűjtöm, hogyne tenném:-)))))).

Pusz, Évi

Macsek írta...

Csibi,
vígasztaljon, hogy nekem is voltak pusztító fejfájásaim a második harmad első felében (hehhe) és elmúltak! Nekem a homeós gyógyszerek bejöttek ellene és egy korty kávé is, tejjel. Remélem és kívánom, hogy nálad is hamar elmúljék! :))

Évi írta...

Vagy a blogos emlcímre köldjem??ha nem irj kérlek a szevus73@freemail.hu-ra.

Remélem fejfájásod eltűnik örökre.Bár tuti ez az idő is rátesz egy lapáttal.
Jobbulást.

Évi

dorw írta...

jaja, szerintem a fejfájásról mindenki bőszen hallgat! nekem is ilyenkor kezdődött, és 2 hónapig folyamatosan tartott, esetleg 2-3 órás szünetekkel tarkítva. viszont most már csak nagyon ritkán fáj. egyetlen gyógyszere az alvás volt.

RneIcus írta...

így hogy írtad emlékszem nekem is volt 1x, de szerencsére kizárólag 1x a terhesség alatt olyan fejfájásom ami sem előtte, sem azóta sosem. (kopp-kopp-kopp)Én is besötétítettem, befeküdtem az ágyba és fohászkodtam mindenhez (akkor még mit sem tudtam ezekről a karmákról, meg mindenféle dolgokról), hogy múljon el. Remélem neked sem lesz több ilyen!

Nani írta...

Szeretnék egy e-mail címet, ahová a meghívódat érkeztethetem! :)
kapiani@citromai.hu

Köszönöm!!!

Fránya fejfájás... ennél jobban már csak a fogfájást útálom, szerencsére csak régen volt benne részem! :)
A szülés ehhez képest smafu! VAgy csak bíztatni akarlak???? :))

SefiRia írta...

Aranyos csibike! Az én dokim anno, amikor fejfájásra panaszkodtam vastablettát, vagy simán céklát javasolt, hogy egyek, ugyanis a terhességi fejfájást vérszegénység is okozhatja, amit a baba szív el tőled. Esetleg nem vagy sápadtabb a kelleténél? Vagy a vérnyomásoddal rendben van minden, egy kicsit nem alacsonyabb? Mert nálam anno a vérszegénység okozta a fejfájásaimat. :-)

Loihi írta...

Nekem kizárólag az Algopyrin használt mind3nál. Mikor Nimróddal babásodtam nem akartam bevenni semmit, de a fejfájás a hányásig fajult. :-s
Reméljük Neked ez volt az utolsó ilyen élményed. Nődokim a fejfájára egyébként a sok folyadékot és a Magnéziumot javasolta.

Niki írta...

A 2. harmadban 1x nekem is volt ilyen szörnyű fejfájás. Azt hittem elpatkolok, de nem mertem bevenni semmi gyogyót! Lefeküdtem, és próbáltam aludni!Aztán elmúlt, és nem volt többször a várandósság alatt. Cserébe május elején jött a carpal tunnel szindróma, ami a szülésig tartott. Ez konkrétan annyit jelent, hogy a bal kezem első 3 ujja folyamatos zsibbadás alatt volt, a végére annyira megszoktam, hogy észre se vettem amikor már nem zsibbadt! A várandósság "fantasztikus" dolgokat generál!

csibike írta...

margelis: Jó, akkor inkább a fejfájás :)

Loihi: Sok folyadék és magnézium megvan, úgyhogy én is nagyon remélem :)

SefiRia: Ez volt az első ilyen :) Eddig minen rendben.

nani: Köszi, írok :) Ha jól emlékszem, a te szüléstörténeted azért nem az egyszerűbbek közül való.

RneIcus: Van, aki az egész életét migrénnel éli le, ahhoz képest jók vagyunk :)

csibike írta...

dorw: El tudnám viselni, ha nem fajulna idáig a helyzet :)

Évi: Köszönöm, jelentkezem :) Biztos, szerintem a hidegfront gyűrt le. Betegségeid? Ööö... boldog tudatlanságban akarok maradni, azt hiszem :)

Macsek: Alapjáraton azért úgy vagyok vele, hogy ez legyen a legnagyobb problémám a terhesség alatt :)

Elf: Örömmel olvasom, hogy múlik :)