2010. szeptember 28., kedd

Az anya sanyarú sorsáról

A délután egy részét matricakapirgálással töltöttem, mert van ugye a gyerek unokaöccseitől megörökölt kiságy az ötszáznegyvennyolcésfél matricával és hiába vártam hetek óta, maguktól nem estek le a matricák. Vakarászás közben kismillió Spiderman gyűlt fel a körmöm alatt, ha egy érzékenyebb lelkületű manikűrös látja, mit művelek a kezemmel, ott helyben beledől a körömpolírozójába. Az elmúlt néhány évben az unokatesók ügyes kis kezecskéikkel kétféle matricát ragasztottak az ágyra: az egyik típus egyetlen mozdulattal lerántható, a másik viszont makacs matrica erőteljes ragaszkodó jelleggel, a színes kép eleve több körben jön le, az alatta figyelő fehér maradványt meg úgy kell pluszban lekapargatni. Kés, fakanál, egyéb szerszám nem jó, kizárólag a puszta köröm hat rá. Természetesen az ágy matricáinak 98 százaléka ebbe a kategóriába tartozik, például az összes Pókember, az összes Némó, az összes kiscsizma, az összes paplan alól kikandikáló medve. A küzdelem heroikus, az ágyat centiről centire ásom ki a ragacs alól. Ilyen a táj csata előtt (részlet a holnapi adagomból), tényleg csak erős idegzetűek kattintsanak rá. A motoros matricák forgalmazójának ezúton szeretném megköszönni, hogy klasszul eltávolítható járgányokat dob piacra, ez igen, ez már minőségi matricagyártás, egy tépés és nyoma sincs a matricának. Elvileg le akartam festeni az ágyat, mert nem bírok ellenállni a natúr felületeknek, de úgy tűnik, ha ebben a tempóban haladok tovább, a matricavakargatásban megőszült hajszálaimra kell majd valami kence. Felborzolt idegrendszeremre jótékony hatással volt Lepkevár meglepetés csomagja: teljesen meghatódtam a sarjnak küldött babaruhákon, meggyötört ujjakkal és átszellemült mosollyal a fejemen simogattam a puha anyagokat. Puccos kis dög lesz ez a mi gyerekünk, és szeretném leszögezni, hogy erről az őt ruházó bloggerek tehetnek, apja és anyja csak két body-t vett neki.   

18 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia
az ilyen ragacsos dolgokat nekem körömlakk lemosóval hamar sikerül leszedni... de azonnal mosd is le vizessel, mert olyat is hallottam hogy mattíthat vagy ilyesmi, de én még nem tapasztaltam...
Gondoltam, hát ha... de ha nem kockáztatsz, megértem!

Sok sikert!

Névtelen írta...

Nikletty voltam
(bocsi)

Aliana írta...

Nálunk anno a vizes dörzsi-szivacs volt a menő matrica-ügyben, a nagyját elég jó tempóban levakarta, majd utána a benzin. Emlékeim szerint egészen gyors és hatékony módszer volt :)

Loihi írta...

Tuti tipp: szappanos párna névre hallgató alkalmatosság.
http://szepsegtar.blogspot.com/2009/06/fontos-konyhai-kutyuk-szappanos-parna.html
Puszi és izgatottan várjuk Cápaúrfi érkezését. :-)
Tudom, mostanában ritkán kommentelek, de a 3 törpecirkáló néha több mint sokK. :-)

Lepkevár írta...

Nekem a hétköznapi babaolaj vált be a ragacs leszedésére. A komplett matricára nem jó, de a legalsó ragacsos rétegre igen. (Bár lehet, hogy ezt is matricája válogatja.)

Csak hogy gyarapítsam az ötletek számát. :)

Névtelen írta...

Szia!

Újabb titu ötlet: Hajszárító! Állítsd a legmelegebb fokozatra,
a matrica alsó nagyon odaragadós rétegét is felmelegíti és egyben eltávolítható akár kiscsizma, akár kismaci.

Tomianyu

Névtelen írta...

Szia.

A szappanos szivaccsal megáztatás , azután körömlakklemosó vagy olaj. Levakarni pedig konyhai műanyag spatulával a legkönnyebb.( felület a befolyásoló tényező).

Jó munkát,
Gabrilla

Niki írta...

Azt, hogy a holnapi adagodat csak erős idegzetűek nézzék meg, írhattad volna előre, mert majdnem infarktust kaptam a látványtól! Én úgy, de úgy utálok matricát vakarni hogy azt el nem mondhatom. Ezért érintett annyira érzékenyen! Alkohol-mármint gyógyszertári-vagy benzin-szintén gyógyszertári-nem segít? Sok sikert!

Névtelen írta...

Tekintettel a Cápagyerekre a pocakodban, én semmiféle "párolgós" oldószert (körömlakk lemosó, benzin...) nem javasolnék.
Sima patikai (etil)alkohol jöhet (legfeljebb Cápafi kicsit vidámabban fog ma ficánkolni). A szappanos acélgyapot szuper találmány, de a fán némi mikrosérüléseket hagy maga után.
Mosogatószerrel felturbózott rövid áztatás után, dörzsi-szivacsot még nem próbáltál?
Sok sikert az akcióhoz!
BB

RneIcus írta...

szerintem is írhattad volna előre a figyelmeztetést. nem kicsit hőköltem hátra a látványtól. Úgy képzeltem, hogy kissebbek azok a dögök. Bár nem vakartam még sosem matricát, de együttérzek :)
Még mindig nincs semmi jel Cápa Úrfitól, hogy ki szeretne bújni?

Angela írta...

szerintem elég jel, hogy két napja se bejegyzés, se válasz a kommentekre.

csibike írta...

gyerek: Jel eddig is volt, most is van, de még nem olyan, hogy irány a szülészet :) Én a kőkorszak gyermeke vagyok, pl. nincs net a mobilomon, és nem mindig van energiám gép elé ülni. Talán az a biztos, ha egy hétig nem írok, bár ha B.-nek sok mazsolás-mogyorós milkát ajánlotok, lehet, hogy büszke apaként vállal néhány kommentet, egy-egy bejegyzést.

matrica: Nem nagyok, a többség 2-4 centis, csak nem akartam odacelluxozni egy gyufaszálat :) Van még belőlük, ez tényleg részlet.
A körömlakkot, a lemosóját, a benzint és egyebet hanyagoltam az egész terhesség alatt, még festeni is spéci maszkban festettem, mert nem jó ennyi szart belélegezni, szóval, marad a többi verzió tesztelése. Ja, és az is fontos, hogy a fának álcázott valami felülete ne sérüljön.

szilva írta...

halihó,

ezek a matricák tényleg sokkolóak voltak... az összes matricagyártó (kivéve a motorost!) MONDJON LE!!!!!! :P és várjuk Cápagyereket már nagyon (na jó, azért annyira nem, mint Ti, de azért eléggé :))

Szeri írta...

Nálunk a kiságy festése aznap lett befejezve, hogy hazajöttünk a kórházból Nem tudom az uram mit csinált itthon négy napig:DDD
De első pár napban velem aludt:) Aztán szigorúan a kiságyban, de velem egy szobában. Aztán már csak a két gyerkőc maradt:D

Pocak írta...

Nem illik így utolsó időkben az olvasók idegeit borzolni azzal, hogy nem jelentkezik kedves kismama!!! Legalább egy kommentet ha többre nincs erő/idő, hogy 2in1...
Izgulunk...

Évi írta...

Mi küldünk neki milkát amilyet szeret...csak ne húzzátok az idegeinket...

Puszik:-)))

dorw írta...

jaja, tőlem is számíthat B. milkára! :)

Niki írta...

Én is küldök milkát!