2010. szeptember 21., kedd

Azért akadnak kellemetlen pillanatok is

Ma több szempontból is kegyetlen nap virradt ránk, főleg rám, de ne rohanjunk ennyire előre. Hajnal hétre mentünk nst-re és ez embertelen időpont, mondtam is a sarjnak, vegye figyelembe, hogy a szülei bagoly típusúak, este akarjon megszületni. B.-vel ásítoztunk és megpróbáltunk nem belealudni a szívhangba, harmincnyolc hetes magzatunk meg néha moccant egyet a hasamban, hogy örüljön a szülésznő és a doki. Az értékeink továbbra is tökéletesek és most nem a gyerek nevében beszélek T/1-ben (ld. kinőtt az első fogunk, bogyósat kakiltunk, homoktortát sütöttünk), mindketten rendben vagyunk, bár ha a szülésznőm negyven perccel később méri meg a vérnyomásomat, kiakad a műszer. Nem tudom megszokni, hogy az alig ötperces vizsgálat miatt negyven percet várok a dokira, mea culpa ésatöbbi. Nincs sor, nincs műtét, nincs semmi és mégis várni kell. És az a vizsgálat! Most már tudom, milyen érzés, ha pl. egy vastag kályhacsövet dugnak fel az ember lányának. Baromi szar. (A pasik csak ne nyafogjanak holmi borotválkozás miatt, oké?) Úgy általában nincs bajom a manuális vizsgálattal, nyilván jobb elnyalni három gombóc fagyit, mint égnek meredő lábakkal terpeszteni a vizsgálóban, de nem gondolom, hogy a dokim merő perverzióból vagy unalomból tapogatja a méhem száját. Szükséges, ergo elviselem, nem hullatok hisztikönnyeket, hogy jajj, micsoda gyalázat. A mai művelet azért nem lopta be magát a szívembe: Néhány kósza deréktáji fájdalmacskát leszámítva sehol semmi jóslófájás, ezért a doki úgy döntött, kézzel rásegít a dologra. Alulról felnyúlva már-már megcirógatta a mandulámat (úgy éreztem, tricepszig bennem van a karja), a másik kezével meg kívülről nyomta lefelé a cápagyereket. Azt hittem, ott belez ki gyerekestül. Nagyon örültem, hogy nincs harmadik keze. Nem volt jó, na, és belül azóta is lázongok, hogy két hét van a kiírásig, ha most nem fájok, majd fájok később, és miért kellett megbirizgálni a sarj fejét, merthogy a doki még mondta is, hogy megbirizgálta, ugyanakkor ő a doki, csak tudja, mit csinál, feltételezem, nem kreténségből ilyen, és engem nem az zavar, hogy a simogatáshoz és kényeztetéshez szokott habtestemet és habpocakomat meggyötörték, hanem az, hogy van bennem a gyerek, akit békében-szeretetben növesztgetek magamban,  akinek eszméletlenül hamisan dúdolgatok, akit beavatok a főzelékkészítés rejtelmeibe, akivel sokat játszunk, akit az apjával babusgatunk (meg puszilgatunk és harapdálunk, ezt főleg az apja csinálja) és aki ma azzal szembesült, hogy hopp, befigyelt egy kéz az albérletébe és ezt-azt felforgatott a luxuslakosztályában. Azt már csak így a végén jegyzem meg, hogy a kórházban egészen közelről láttam az anyareggelit: két zsömle (puszta kézzel fogták meg és tették tányérra, jegyzi meg csibike királykisasszony énje), valami májkrémszerű izé és egy pohár tejeskávé vagy tea. Annyira sokkolt a látvány, hogy itthon a kisboltban rögtön vettem egy kakaóscsigát... meg fél liter kakaót. 

18 megjegyzés:

Sarasvati írta...

ooo... gonosz leszek... remelm a dokid lekesi a szulest.. Miert hagytad??? hogy tehet ilyet egy novel (aszittem nem vagyok osanya) Nekem asszem 40. heten nezett mehszajat es nem ereztem semmit... nem piszkalta nem siettette semmi... Jezusom... ezen fogok hapogni estig...
Amugy azert jottem h szoljak idosebb rokonok nagyon nehezmenyezik h mar semmi sincs ugy mint 30eve erre majd keszulj fel (igenyszerinti szopi, nem kell fejni stb :))
aaaa... ha nem a 38. heten jarnal azt inam h keress masik dokit :((

csibike írta...

Nem mondta, mire készül, aztán meg úgy megdöbbentem, hogy teljes rövidzárlat. Emésztgetem a dolgot, hogy mit kellett volna mondani/kérdezni, kellett volna-e bármit is... Eddig elégedett voltam vele, pl. soha nem csinált semmi felesleges dolgot, mindent hagyott a maga tempójában, és pont azért nehéz most, hogy élvezi a bizalmamat. Ráadásul bármilyen ismerőssel-ismeretlennel találkoztam az elmúlt hónapokban, mindenki dicsérte.

Macsek írta...

Csibe, szerintem még most beszéld meg a dokiddal, hogy nyugodtan hagyjon békén!És ha természetes szülést szeretnél,beavatkozás nélkül akkor azt is!( Ha van szülésznőd, akkor vele is tisztázd ezeket a kérdéseket, ha nincs, akkor pediglen a szüléskor bemenvén, az ügyeletes szülésznővel. )
Tökéletes mindkettőtők mindene, akkor miért köll háborgatni??! Akkor is tök normális, ha nincs jóslófájásod, hanem csak a szüléskor lesz nem-jóslód!
A kórházi koszt meg sajna olyan amilyen...beleértve az el(ő)készítését is.

Névtelen írta...

Nem lehet, hogy a dokid a 40. heted tájára pl. szüreti mulatságba készül, és előbb szeretné "letudni" a szülést? (hú, az a rossz májam!)
BB

dorw írta...

ó, ezt nekem is csinálta a szülésznőm, de nem ért el vele semmit. :P mondjuk akkor bántani nem akartam őt, annyira reménykedtem benne, hogy majd ez használ valamit. amikor a vajúdás vége felé, fájás közben csinálta, na akkor szerettem volna rúgni kettőt rajta. :/

anyareggeli: ezért utálni fogsz, de ugyehogy?! :)

Évi írta...

Csibi!

Kérdezz már rá, hogy nem akar-é elutazni a kedves Dokibá, az adott időpontban??A Te adott időpontodban!!!!
Mérges mérges mérges....

Megírnád priviben a kórház és a doki nevét???
csak kiváncsi vagyok.ha nem baj persze csak akkor.

Bocsánat, nem akarlak paráztatni.
Évi

1 írta...

Na ezt én sem értem, hogy ez minek kellett! Minden rendben van, még van két hét, minek nyúlkál, hogy siettessen?
Felmegy a pumpa, valóban!

Névtelen írta...

Hát ha már nem szólt előre, utána mindenképp megkérdezném, hogy ezt mért is csinálta?????
:S
Legközelebb már másképp mész hozzá...
Sajnálom!
De remélem, hogy helyre rázódott a poci!
Nikletty

Csapos írta...

Én, a programozott császáros nemigen voltam eféléknek kitéve. Először én is háborogtam itt magamban, hogy miért csinált ilyet egy egyébként normálisnak tűnő orvos... de persze hogy ott az ember lánya, ilyen pózban, ilyen élethelyzetben nemigen tud mit csinálni. :-(
teide

Pocak írta...

Elkeserítő, többet nem merek írni, messze lennék az urinőtől...
Csibi, csak annyit, hogy nyugodtan kérdezz, szólj! Jogod van hozzá! (ha csak meg nem indult már a piszkálás miatt, nem lepődnék meg...)

maripen írta...

Én mint kisterhes csak az anyareggelihez tudok hozzászólni (volt szerencsém a helyi kórház vendégszeretetét élvezni egy hétig):

itt minden nap két szelet kenyér és egy darab kockasajt volt a reggeli és a vacsora is. Jobb napokon plusz egy szelet zala-szerű felvágott. Ja, és állítólag minden kedden kalács és kakaó.

Sarasvati írta...

Csibi: oktasd ki B-t (ha jolertettem bent lesz) hogy mindent kerdezzen meg miaz es miert kell es szukseges-e es stb... ha a bunko az orvos akkor vegye elo a boxert... Semmit sem tehet az orvos ha nem jarulsz hozza, barmikor barmire mondhatod h nem. Es B is mondhatja helyetted, ha nem vagy teljesen kepben!

Csigamami írta...

Tudod, hgy neis olyan vagyok, hogy az orvos jobban tudja es csinälja, amit kell... de azert ez brutälisnak tünik... nekem is probälgattäk nyitogatni a mehszäjamat mär a 36. heten, aminek a verzesen tul semmi eredmenye nem lett... De akkor en szoltam, hogy NEM KEEENE, csak ha a gyerek vagy az en eletem bajban van. Beken is hagytak, legközelebb szülesnel követtek el ezt, akkor kipukadt a lufi :o))))) az mär jo volt.
Brrrrrrrr....
Nekem is szabadsäg szagu a dolog...
Ps.: ha mäsnäl szülsz sem lesz se jobb se rosszabb... en csak egy varräs erejeig lättam egy orvost, akit elötte soha, utäna meg egy föorvost, aki beugrott gartulälni...
Rohamcsomagba bezbolütöt is, es ne felje B hasznälni!

oximoron írta...

érdekes a doki hozzá(d)állása. sajnos.
lehet, hogy már késő, és félve is kérdezem csak: Ő, aki férfid még nem ért haza időben egyszer sem "azóta", hogy szerettünk volna látni téged és az albérlődet még egyben...
léééééééccci!!
:)

csibike írta...

A vizsgálathoz:
A dokival jövő héten lesz a következő találkozó, megmondom neki, hogy ilyet soha többé, csak indokolt esetben. Teljesen váratlanul ért a dolog, köpni-nyelni nem tudtam, szóval, a jogaim hangoztatása sem jutott eszembe perpill :) Azóta folyamatosan tárgyalok a sarjjal, hogy kapaszkodjon és tartsa magát a kiíráshoz, ne engedjen a dokinak.

oximoron: Sötétben ér haza, dolgozik ezerrel, hogy szülés után három hétig nyugiban lehessen itthon, ne zargassák melóval, hétvégén meg nem volt kedvem fotózkodni, nem vagyok az a típus, aki rendületlenül mutogatja magát, nekem ehhez hangulat kell :)

maripen: Kaptam olyan tippet, hogy a látogatóimtól majd kérjek kajátkajátkaját, akkor nem értettem, miért (soha nem voltam annyi ideig kórházban, hogy megkóstoljam a menüt), most már igen :)

Évi: Ha nem baj, csak szülés után írom meg neked :) A kórház szülészetéről és erről a dokiról is csak jót mondtak, pl. a barátnőm, és volt, aki tök ismeretlenül szólított le a Baumaxban vagy az ultrahangon. Egymástól függetlenül dicsérték őket.

manner írta...

azért annyit hadd írjak, hogy szerintem nem nyúlt be az albérletbe, csak kívülről (alulról, a méhszáj felől) tapogatta a meg a sarj fejét a doki.
De ezk baromira nem kellemes vizsgálatok, nekem nem sok jutott belőlük, mert a végén rám nézni is alig mertek, nemhogy hozzám nyúlni...
Legközelebb mondd el neki nyugodtan, hogy a múltkor nagyon fájt, legyen egy kicsit kíméletesebb.
nekem is az jutott az eszembe, hogy csak nem szabadságra készül a doki, azért siettet??
(ki kéne nyomozni, hogy van-e a kiírt időpontotban vmi kórházi dolga, műtét, ügyelet stb). De meg is kérdezheted tőle, hogy most, hogy már közeledik az időpont, hogyan lesz ő elérhető, mikor hívjad majd stb.

Évi írta...

Nem baj persze, csak puszta kiváncsiságból.És ettől a macerától eltekintve lehet jó doki.
Egyik sem tökéletes na.

pusz, Évi

csibike írta...

Évi: Majd a végén úgyis kiderül :)

manner: Az albérlethez nálam minden belső cucc hozzátartozik, így értettem, hogy "benézett" :) Nem a fájdalom zavart, hanem az, hogy már minden nyitva, tök egyértelmű jelei vannak, hogy nemsokára szülök, erre egy kicsit rásegített, szerintem feleslegesen. Azóta kiderült, hogy szerencsére nem ért semmit a művelet, sarj tartja magát a tempójához, én meg visszanyertem a lelki egyensúlyomat. Jövő héten találkozunk: vagy vizsgálat, vagy szülés miatt, akkor mindenféleképpen beszélek vele.