2011. február 28., hétfő

Csak egy rövid, mert erősvagyok, erősvagyok, erősvagyok...

Utálok vasalni, de komolyan (bár nem annyira, mint mosogatni, biztos a sanyarú gyerekkorom miatt), és mióta együtt vagyunk, B. vasalja az ingeit, nem vállaltam magamra ezt a rabszolgamunkát feladatot, ami szerintem teljesen jogos, hiszen ő hordja az ingeket, nem én. Az elmúlt években talán négyszer vagy ötször leptem meg egy-egy saját kacsóm által kivasalt inggel (mi lenne, ha nem szeretném...), viszont most kiderült, Andrist újra és újra elbűvöli a vasalás, mint olyan, meg a felszálló gőz, illetve imádja összetúrni a kivasalt és összehajtogatott textilpelenkákat, fürdőlepedőket, rugdalózókat és egyebeket, úgyhogy mostanában minden második napunk fix pontja a vasalás. Juhhé! (Ez nem hangzott túl őszintén, ugye?)

Íme, a gőzleső:

16 megjegyzés:

dorw írta...

irgalmatlanul hajasodik a ded! :)

enyémgyerek is le van nyűgözve a vasalóból felszálló gőztől. mondjuk ettől még nem vállalnom önként a másnaponkénti vasalást. ;)

Szeri írta...

:)
Hova voltál eltünve, jöttem és elhűltem, hogy csak regisztráltaknak...
Ugye, hogy mikre nem képes egy anya a gyerekért?:)

Elf írta...

én egy darabig annyit vasaltam, hogy most már csak évente vagy 3-4x teszem...

miskolczi írta...

Édes Andris. Imádom a fotós post-okat. :)
Én sem vasalok sosem. Csak olyan cuccaim vannak, amiket nem kell vasalni. Meglepő, milyen könnyű ilyen szerkókat beszerezni.
Ildi

Évi írta...

De jo, hogy kinyitottal ujra!!Kerdezted miert zartam be.Regota zart a naplo, csak most vacakolt es uj meghivokat kuldtem.
Andris seroja nagyon nagyon bejon.

Pusy, Evi

Csigamami írta...

:o) Miket meg nem teszel a gyerekért :o) Azt hiszem a vasalás az a pontja az életmnek, ha 10 gyerekem lenne és bűvölné el őket a vasalás és csüngenének rajtam, hogy na meg lécci, akkorem lennék rá képes :o)
Jó, hogy újra vagy! :o) Írtam rólad posztot, mindenki nálam kopogtatott, hogy hol vagy :o) Mintha kebelbarátok lennénk :o)
Feltételezem kaptál egy csomó mélt, hogy mi történt, tuti 15-öt én is kaptam az ügyben :o))))

Nóra írta...

Nálam egy éve áll tornyokban a vasalnivaló, mert mindig csak a legszükségesebbet vasalom ki,vagy azt sem. :) Annyira nem utálom, csak tíz percekért nem fogok hozzá. Lilusom ösztönösen ráérez, hogy mikor vasalnék, mert tényleg tíz perc után felébred. Vele együtt pedig nem lehet, mert ugye a zsinór rángatása a legnagyobb élvezet. :D

Leonine írta...

Ha megunod a vasalást, vegyetek a kis gőzlesőnek egy ilyet: http://annostore.hu/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=1&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=767&category_id=95

Nekünk ilyen van, és a bekapcsolást jelző kék fény pont a kiáramló párát világítja meg. És az sem mellékes, hogy a pára jót tesz mindenkinek. :)

Marjann írta...

Te egy igazi Hős vagy!

Én szeretek mosogatni, csak legyen aki elpakol a csöpögtetőről. No de vasalás...brrr! Megértelek és lélekben veled vagyok!

(Mi volt ez a regisztrálós ijesztgetés?)

sedina írta...

De jó hogy itt vagytok!!! Nagyon hiányoztatok!!!! Andris csuda aranyos. Puszi: H-S. Edina

RneIcus írta...

Köszönöm- köszönöm- köszönöm!! nagyon elkeseredtem, hogy nem olvashatlak többet, s nem láthatom ahogy növekszik ez a kis gyönyörűség!

Sziltó írta...

Nagyon hiányoznál!! Andris ultracuki! :o)

csibike írta...

Nagyon aranyosak vagytok, köszönöm :)

A vasalásról: Szerintem jobb többször keveset vasalni (gyakori a sikerélmény, hehe), nem bírnék egy vagonnyi ruhának nekiállni, a felénél biztos megunnám és hagynám a fenébe. Azt vasalom ki egy szuszra, ami megszáradt a szárítón, így mindig van mindenből tiszta és vasalt.

Leonine: Köszi, megnézem :)

Csigamami: Hívjalak Infómaminak?:) Rengeteg levelet kaptam, egyelőre nem is tudtam mindre válaszolni.

Évi: Van egy olyan emlékem, hogy bejelentkezés nélkül jutottam be hozzád, de akkor ez nem pontos emlék? :)

oximoron írta...

csatlakozom az örulök-hogy-újra-nyitva-vagy már-már sírósra görbült szájú csapatához. megijedtem, hogy nem olvashatlak többé, és nem láthatom Andrist sem.
de most, hogy ismét itt, nem győzöm csodálni. gyönyörű, aranyos, egészséges, kiegyensúlyozott baba.

csibike írta...

Köszönöm szépen :)

Névtelen írta...

Szia Csibike!
De jó hogy megint itt vagytok és nem zártál be:):):) Sir Andris maga meg nagyon klassz kis pasi:)