2011. február 18., péntek

Elvarázsolja a nőket, pedig nem is Harry Potter

Ma teszteltem, képes-e társasági életet élni úgy a Sir, hogy abszolút ő van a középpontban, egészen pontosan elvisel-e maga körül a gyerek cirka tizenöt darab fülig érő szájjal mosolygó, kedves hangon gügyögő és hódolattól csillogó szemmel néző idegen nőt. A teszteredmény: El. Sőt, még élvezi is. Nagy franc az Andris, másodpercek alatt magába bolondította anyu kolléganőit. Az első húsz percben komoly arccal, kíváncsian nézelődött, hol vagyunk és mi ez a sok nő, és amikor egyszerre hárman tették neki a szépet, el is pityeredett egy pillanatra, mert egyrészt belehajoltak az intim szférájába, hirtelen ott termett három ismeretlen, sokfogú arc tőle pár centire, másrészt mi itthon soha nem beszélünk hozzá azon a klasszik utyuliputyuli jellegű gügyörésző hangon, ami azért elég ijesztő tud lenni (nekem is, igen). Ha legközelebb népes társaságba megyünk, húsz-huszonöt percig hagyom akklimatizálódni a gyereket, együtt rácsodálkozunk mondjuk a falinaptárra, a virágokra, a locsolókannára és a kakaóscsigára (ez utóbbit a gyerek anyja adott esetben beletolja az épp akklimatizálódó arcocskájába), a lényeg, hogy senki ne rontson rá rögtön, legyen ideje barátkozni a környezettel, a rajongók csak ezután fejezhetik ki hódolatukat. Ja, és mindig a látóterében kell lennem, mert az neki most még nagyon fontos. Andris tudta értékelni, hogy a lányok a küllemét dicsérik, néhány jajjdegyöngyörűvagy és hasonlók után bőszen flörtölt (sejtelmes pillantások, vigyorgások ésatöbbi), meg azt is szerette, hogy férfiasnak titulálták a kezét és a lábát. 


A 'gyönyörű'-t később be fogom tiltani, meg a többi ilyesmit is, azért ne bízza el magát a ded. A búcsúzásnál megígértem neki, hogy járunk még erre, csak ideiglenesen kell elszakadnia a háremétől. A saját munkahelyemre még nem merem bevinni a gyereket, ott köbö nyolcvan férfit-nőt kellene érinteni a roadshow keretében.
Ezen a héten több olyan helyen jártunk Andrissal, ahol sokan voltak, pl. a bőrgyógyásznál és az ortopédián, és egy idő után néhányan mindenhol megkérdezték, hogy mindig ilyen jó gyerek? Nem igazán szeretem ezt a jógyerekezést, mert szerintem egyetlen sírós, rosszul alvó, nyűgös, többemberes baba sem rossz, de erről majd a könyvek kapcsán a másik blogomban írok bővebben, ha lesz időm. Engem nem lep meg, hogy Andris ilyen, sok munkám van benne és ő is hozott magával egy jó alapot onnan fentről, bármilyen hülyén hangzik ez így, az viszont fura, hogy az emberek ennyire rácsodálkoznak. Andrist az sem billentette ki a nyugalmából, hogy az ortopédián folyamatosan bömbölt vagy kiabált valamelyik gyerek, és a várakozást is jól viselte, szokásához híven a karomban szemlélődött. Ilyenkor úgy belenéznék a fejébe, hogy mire gondol, gondol-e valamire, vagy egyáltalán hogy megy ez kisbabáéknál. 

11 megjegyzés:

Szandii.♥ írta...

tépnék sorszámot a hódolói körébe...totál elvagyok varázsolva...annnnnyira aranyos,h jaaaaj.<3

Elf írta...

ez a gyerek egy hős :) én sem gügyögtem sose :):):)

Pocak írta...

Nekem a "jógyerekezésre" az a, valahol olvasott, válasz tetszett, hogy ha épp elromlik, akkor beadjuk a szervizbe és megjavítják :DDDD Eddig nem mertem elsütni, pedig sokszor kérdezik, hogy jó baba-e...

Marjann írta...

Második unokaöcsém tényleg nagyon szép kisfiú volt (Andris is az, nemazértmondom), szóval nagy szemek, bájos mosoly, mondogatta is neki mindenki, hogy JajDeGyönyörűűűű. Aztán a gyerek elkezdett beszélni, és egyik reggel belenézett a tükörbe, majd megszólalt: "Dönöjű Én!"
Egyébként ez a mai napig megmaradt benne, lassan 6 éves, de ha szidást kap csak rebegteti a hatalmas szempilláit és mosolyog, hátha...

Csak, hogy okulj.. Mert Andris is gyönyörű és látszik rajta, hogy egy rosszéletű csibész szívtipró lesz belőle.

Ui: Szerintem eddig ez a legjobb kép róla!

csibike írta...

Marjann: Aranyos és tanulságos sztori :) Pont azért írtam, hogy be fogom tiltani, bár lehet, hogy viccnek gondoltátok. Szeretném elkerülni, hogy Andris ilyen eszközökkel operáljon, nyilván meg fogja próbálni, mert a gyerekek nem hülyék. Ha rajtam múlik, szeretném olyan értelmi és érzelmi intelligenciával az életbe bocsátani, hogy ne legyen 'rosszéletű csibész szívtipró'.

Pocak: Süsd el, kíváncsi vagyok, mi a reakció :)

Elf: Edzésben van, az tény :)

Szandii.♥: Köszi :)

Marjann írta...

Csibike, ne értsd félre, a rosszéletű csibész szívtiprót nem rossz értelemben írtam. A szívtipró szerintem adott nála, ilyen arcberendezésses, szemmel, meg mosollyal, akkor is összetori majd a lányok szívét, ha nem akarja:) Csibész meg... tudod inkább legyen csinész egy kisfiú (nem rosszcsont, csibész), mint hogy egész nap a sarokban szinezzen. Szerintem

Csigamami írta...

Szerintem meg jó ha tudja, hogy széééép :o) Én napjában kismillióháromszázhuszonhatezerkétszázsokadhányszor mondom el Bendének, hogy a föld legszebbje :o) Persze, ez ilyen gyerekkori sérelemből ered nálam: 10 éves lehettem, mikor megkérdeztem anyát: " Anya én szép vagyok?" Válasz: "Nem az a lényeg, hogy hogy nézel ki, hanem, hogy okos legyél...." Anya ugyanazzal érvel a mai napig, mint Te. De tessék azért egy arany középutat találni. Ez a mondat a mai napig fáj....
Szóval Andris szerintem minimum szép (ésakkor nem írom azt amit valóban gondolok, hogy csodálatosangyönyörűségesenritkánlátniilyenvalóbanszépgyerekettökéletesség)....Na! :o)

Csigamami írta...

Éhes a blogod. etesd meg.... leharapta a bejegyzésem végét, vagyis : - erelttökéletesség. - ezt mindmegette...

Csigamami írta...

Már többször szerettem volna kérdezni: Te mit kensz a szőr fejére, hogy ilyen ütemben növeszti a haját? Varga hajcseppet? Anyatejet? Csokoládét? Annyi haja van már, mint Bendének, pedig Bende elvileg ráver pont egy évet.... Ráadásul Bende le se kopaszult anno....

csibike írta...

Csigamami: A csokit nem kenem, eszem :) Egészen pici korától kezdve hetente kétszer mosom a haját koszmó elleni samponnal (Babe), eddig nem is volt neki. Nem tudom, ettől lehet-e Sámson. Az apjának van sűrű haja, gyorsan is nő, szóval, inkább családi örökségnek tippelem.
Nem értek egyet anyukáddal és nem ugyanazt mondom :) Szeretném, ha Andris nem tulajdonítana nagy jelentőséget annak, hogy jóképű srác és nem ezzel próbálna boldogulni. Ehhez kell majd az érzelmi-értelmi intelligencia.
Kíváncsi lennék, anyukád milyen (negatív) tapasztalatok alapján mondja ezt.

Marjann: Nem gondoltam, hogy rossz értelemben írtad. Igen, legyen csibész, bár ő Mérleg, úgyhogy egy kis színezés is bele fog férni - az egyensúly miatt:)

1 írta...

Én minden lelkiismeretfurdalás nélkül növelem a fiam egóját, ha úgy adódik. Megkaptam én helyette is a lehúzó szavakat, ő meg éljen abban a boldog tudatban, hogy gyönyörű és okos és értékes. Mert az is :)