2011. október 1., szombat

Beszéljenek helyettem a képek

8 megjegyzés:

Judit írta...

Jaj Csibi! Be kell vallanom, hogy én nem vagyok elkötelezett gyerekes, el tudok menni mindenféle érzelmi megrázkódtatás nélkül egy óvoda, vagy egy sétáló gyerek mellett, és - bár lehet sokan most meglincselnének - nem hiszek a 'minden gyerek gyönyörű' állításban, mert kövezzetek meg, de én láttam már nem szép kisgyereket. Ennek ellenére akárhányszor nézegetem Andris képeit, mosolyognom kell, és mindig megállapítom, hogy milyen meseszép gyerek! És ha él nálad a kívánságkosár, akkor én szeretnék kérni hangokat ehhez a csodához, imádtam a videókat, ahol sikoltozott, vagy a játékokkal veszekedett! (ha esetleg napi 30-szoros megtekintést listázott azonos ip címről, az nem tévedés volt, hanem én :O )
Ja és köszönöm a könyv tippet, mindenképp megnézem!

Elf írta...

nagyon nagyfiúsan dögös :):):)

Zé írta...

Nem gyerek ez, hanem gomba.

dorw írta...

borzasztóan cuki ez a gyerek, és ugyan nem kell választani a képek közül, de nekem a felülről és az alulról harmadikok a kedvenceim. :)

Ági írta...

Valami gyönyörű ez a gyerek! :)))

biem írta...

huncutul felfedezően vagányan rácsodálkozós a nagyvilágra!

(a harmadik a nagykedvenc. :))

vasasvirag írta...

Úristen, hogy öregszik ez a gyerek! :D Még jó, hogy ez a szépségének egyáltalán nem árt. :D

csibike írta...

vasasvirag: Igen, hirtelen kiderült, hogy itt az első szülinapja :)

biem: Ott épp egy kutyával próbál társalogni :)

Ági: Szerintem is, de én az anyja vagyok :)

dorw: Nem ő lenne, ha nem próbálna meg mindent becserkészni :)

Zé: Nekünk azt mondták, hogy gyerek :)

Elf: A képeken látom én is, mennyire nagyfiús már, élőben ennyire nem tűnt fel :)

Neyla: Hát, megnézem, van-é publikus videó a tarsolyban, mert mostanában nem egyszerű csinálni, mihelyt meglátja nálam a kamerát, hisztizni kezd, tudja, hogy nem kapja meg.
A statot nagyon ritkán nézem meg, csak akkor, ha okom van rá, mert egy nap statisztikája is sok oldal, az meg rengeteg idő, amiből nekem kevés van.