2011. október 9., vasárnap

Szülinapos

Bocs a nem túl jó képekért, videóról ollóztam ki a képanyagot, bár így utólag azt mondom, talán megkockáztathattuk volna a fényképezőgép bevetését, ugyanis Andris egy-két meglepett mutogatást és szájcsücsörítést leszámítva nem mocorgott, amíg égett a tűzijáték, a csodálkozás szinte mozdulatlanná varázsolta. 


Ezen a képen látszik a döbbenet tárgya, az ötödrészt lufifejű kisfiam, valamint a szülinapi torta, amiről nem tudom, mit gondoltok így első ránézésre, mármint a jellegéről, nem a dizájnról. Elárulom, hogy a betonnál valamivel lágyabb állagú tejbegrízt eszkábáltam a gyereknek kókusztejpor és búzadara segítségével (nem akartam veszélyeztetni a négy darab fogát). Főzés közben beleszórtam egy marék meghámozott és feldarabolt szilvát, pici fahéjat és hangyányi cukrot dobtam hozzá, hogy legyen valami íze is. A hűtőben megdermesztett tejbepapit pár órával később tányérra imádkoztam, cikkekre vágott szilvával körítettem, a tetejére is az került. Andrist jobban izgatta az ajándék, ezért nem evett belőle, megnyalta a gyertyát és bökött kettőt az egyik szilvadarabkán, később viszont befalta a tejbegríz felét. Olyasmi tortát akartam, ami gyorsan elkészül és Andris is eheti. Nem utolsó szempont, hogy a torta a későbbiekben vacsoraként és másnapi ebédként funkcionált.
Az ajándék telitalálat, nem bánom, hogy elcsábultam egy FP játékra: Andris táncol a csigazenére, elmélyülten dobálja bele az elemeket, illetve borítja ki őket nagy robaj kíséretében, de hát ugye az anyja szereti, ha több darabból áll a játék és nem csupán egyetlen dolgot lehet vele csinálni. Mostanában megint a ki- és bepakolás az egyik kedvenc foglalatossága a Sir-nek, sokat rámolok utána. Nem panaszként mondom, hiszen én hagyom, hogy azzal játsszon, amivel csak szeretne (ha nem veszélyes), meg a rengeteg hajolgatás-guggolás remekül erősíti a combomat és a vádlimat.

7 megjegyzés:

Elf írta...

huncuuuuut :P

Anita írta...

csodás az előző bejegyzésed, könnyezve olvastam!!!!Szép a torta ás biztos finom is volt!Nagyon Boldog Első Születésnapot Andris!!!!!!!

csibike írta...

Anita: Köszönjük szépen, holnap megmondom neki :) Hát, leültem a gép elé és ez jött ki belőlem.

Elf: Az :)

Csigamami írta...

Két napig nem voltam internyet közelben, így utólag kívánok Cápafinak Nagyon Boldog Születésnapot! Sok egészséget, huncutságot, rosszaságot és miegymást :o) !

@gi írta...

Én is csak utólag, de annál nagyobb szeretettel kívánok Andrisnak nagyon boldog születésnapot! :)
Mindig ez az elégedettség sugározzon a szemedből és ez a huncut mosoly ragyogjon az arcodról!!! Sok puszit a cukifiúnak!

Niki írta...

Nagyon boldog szülinapot a Cápának!

zinajda írta...

Olyan szép kisfiú :) és látszik, hogy okos is :) ejj, zabálnivaló :):)