2011. december 6., kedd

Élő cáfolat vagyok... vagy ufó, mint mindig

Állítólag a hátrahajló méhű nő meddő. Állítólag.
Állítólag a menstruációnál kevésbé ízlik a babának az anyatej, ezért leszokik a szopásról. Állítólag.
Állítólag gyakori szoptatás alatt nem lehet teherbe esni. Állítólag.
Állítólag a terhességnél kevésbé ízlik a babának az anyatej, ezért leszokik a szopásról. Állítólag.

Na, és akkor itt vagyok én, akinek máshogy hajlik a méhe (a dokim ezt az infót most tudta megosztani velem, lassan két év után, nem mintha bármi jelentősége is lenne, főleg nem a meddőség szempontjából, ehhem), aki kétszer menstruált (a fiának szeme sem rebbent), aki gyakran szoptat a mai napig, aki új albérlőt növeszt magában (a fiának szeme sem rebbent).

A dokim Andris születése után elmesélte valamelyik konzultációnál, hogy sok olyan kismamája van, aki terhesen szoptat, ezért nem lepődtem meg, pláne úgy nem, hogy direkt akartuk a következő babát. Olyan kismamája is van, aki cirka szülésig szoptatott, ezért nem fogok meglepődni, bár szeretném, ha Andris minél előbb úgy ítélné meg, hogy a terhességi hormonokkal dúsított anyatej nem bababarát táplálék, mert a terhességtől fájdogáló mellbimbón csattanó cápafogsor garantáltan nem anyamellbarát szerkezet. És még azért nyivákoltam tavaly, hogy kellemetlen a melltartó, bahhh.

15 megjegyzés:

Évi írta...

Hát azért a meddő szó túlzás.Kicsit nehezebben esünk teherbe,elvileg,de gyakorlatilag nem. Hála istennek a meddőnek közelében sem vagyunk. Összetehetjük...

vasasvirag írta...

Nekem is csak a 2. terhességnél szóltak, hogy hátrahajló méhem van és ezzel nehezebb teherbe esni... :D

wf írta...

Nekem azt mondta a régi dokim a hátrahajló méhről, hogy neki is görbe az orra, mégis kap levegőt... :)

Névtelen írta...

Saját tapasztalat: a 16.hét után változott meg ANNYIRA a tej íze, hogy az akkor 8,5 hós "nagy" azonnal elfordult és soha többé nem kért,pedig addig napi 4-5* szopizott rendesen :-(
Pipitér

Szeri írta...

Én is csak megerősíteni tudom, hogy a meddőség túlzás, kicsit nehezebb a teherbe esés, de megvannak rá a bizonyos praktikák(huncut:D)
A menstruáció Olivért sem befolyásolta..
A harmadikról és az utolsóról nem tudok nyilatkozni:)))))
Vigyázz magatokra!

Wattacukor írta...

Velem már egészen korán tudatták, hogy elhajlásos vagyok, de ez nem befolyásolt semmit nálam sem... szinte elég volt rámnézni... mindháromszor! :D

Ferilka írta...

Nekem is hátrahajló méhem van (plusz egyszarvú is, ami még jobban teherbeesés-gátló állítólag), szoptatok 19 hónapja és menstruálok a szülés utáni 3. hónaptól. A terhesség és szoptatás témakörben sajnos még nincsen saját tapasztalatom, csak remélni tudom, hogy hamarosan nekem is lesz :-) mindenesetre csatlakozom az ufó-körhöz :-)

Pannaa írta...

Csatlakozom az ufókhoz vagy a félig-ufókhoz. Bár nekem a méhem normálisnak tűnik... Zozit nem érdekelte, hogy menstruáltam szopizott. Sokszor, aztán mégis jött Marci :) Őt végig úgy hordtam ki, hogy Zozit szoptattam, sőt szülni is úgy mentem, hogy Zozi előtte még jól lakott. Viszont nagy segítség volt, hogy megszoptathattam akkor is amikor szülés után bedurrantak a cicik és Marci még csak néhány kortyot igényelt, nekem pedig annyi lett, hogy az egész újszülött-osztálynak elég lett volna :)

Dezzie írta...

Én a negyedik hónapban hagytam abba a szoptatást, igaz, az már csak esti komfortszopi volt altatás előtt, látszólag nem is hiányzott neki. Már előtte sem ebbe aludt bele egy ideje (és így mennyivel nehezebb volt altatni!) Mikor kérte, összeszorított foggal, de adtam neki, de nem ajánlkoztam. Egyszerűen annyira fájt, hogy nem bírtam tovább, de ha láttam volna rajta, hogy hiányzik, akkor folytatom. El is apadt egy-két nap alatt, nem lehetett már nagy mennyiség.
Azért szomorú vagyok, mert mindig annyira örült a tejnek... Szerettem szoptatni.
Nálam sem befolyásolta a fiatalúr étvágyát a menzesz (hehe igazi kis haspók Bika).

Elf írta...

hátrahajló méhem van és amikor terhes akartam lenni, köv hónapban az lettem :9 csak jó pozíció kell :)

Majmóka írta...

Nem is gondolná az ember, hogy a hátrahajló méh "népbetegség". Nekem is az van, és 3 hónap alatt összejött Dániel. A menstruációs szoptatásról még nem tudok nyilatkozni. Sajnos 8 hetes a kölök és megjött, de még szopizik, nem látom rajta, hogy nem tetszik neki.
Amúgy tök jó példa leszel Csibi, mert kb ugyanekkora korkülönbséggel szeretnénk a gyerekeket. Így majd látom, hogy bele merjünk-e vágni vagy sem. :-))

csibike írta...

Mindenkinek írom, hogy ne kelljen annyiszor: a meddőt a dokim mondta, de hozzátette, hogy tévhit.

Majmóka: Nagyon jó az avatarképed, szép vagy :)
Remélem, hogy nem elrettentő példa. Ha öt évvel fiatalabb lennék, pl. megvártam volna, amíg Andris 100%-os biztonsággal rohangál, hogy ne kelljen a babakocsit emelgetnem, illetve még ő is nagyon igényli a kézben való hordozást, ezért gyakran kell felvennem. Az sem lenne rossz, ha fél-egy napra be tudnák vállalni a nagyszülők, mert akkor tudnék pihenni. Reggeltől estig folyamatosan pörgök, kétszer 45 percre tudok lepihenni, ha Andris alszik. Jó esetben. Rossz esetben csak egyszer. Így nem könnyű, drukkolok magunknak, hogy 38 hetet mindenféleképpen töltsön bent a babánk :)

Elf: Ilyenkor is kiderül, mennyi baromság terjed itt-ott :)

Dezzie: Igen, még azt látom Andrison, hogy kell neki a mellem, ezért nem bánom, még ha fáj is :)
És tej nélkül hogyan alakult nálatok az elaltatás? Nem tudom elképzelni, mivel lehet a szoptatást zökkenőmentesen kiváltani. Meg ha felébred éjszaka és nincs tej, mert elapadt, de ösztönösen szopna...?

Pannaa: Örülök, hogy ezt leírtad, köszönöm :) Kíváncsi vagyok, hogyan alakul nálunk.
És Zozi mikor hagyta abba?

Ferilka: Szorítok neked, hogy hamarosan legyen :) Eszedbe szokott jutni, hogyan alakul majd az altatás, ha már nem szoptatsz?

Wattacukor: Ahogy olvasom a kommenteket, gőzöm sincs, hogy terjedhetett el ez a meddőséges hír :)

csibike írta...

Szeri: Elolvastam a szüléstörténetedet és elkezdtem izgulni... :)

Pipitér: Nincs véletlenül blogod, ahol megosztod, milyen az élet két kisebb gyerekkel? :)

wf: Jófej dokid van :)

vasasvirag: Utólag mennyi mindent megtud az ember lánya... :)

Évi: Igen, és ezért utálom az ilyesmit, mert pl. van olyan nő, aki komolyan veszi, rágörcsöl a témára...

Ferilka írta...

Csibi! Ne is kérdezd! El sem tudom képzelni. Manapság ismét 1x-2x ébred Mini éjszaka, majd szopizás után szépen visszaalszik. Nem tudom mivel mással tudnám visszaaltatni...bár lehet, hogy egy kis ringatás is megtenné, nem tudom...abban bízom, hogy ő fog hamarabb rámunni, és nem nekem kell majd őt leszoktatnom.

csibike írta...

Azért kérdeztem, mert nekem sincs semmi elképzelésem, és ugyanúgy vagyok, ahogy te :)