2012. január 31., kedd

Kaszkadőrbaba is

Andris meglepő dolgokra képes, néha legszívesebben megdörzsölném a szememet, hogy valóban jól láttam-é, amit láttam, vagy ideje elvágtatnom a legközelebbi szemészetre. Pár nappal ezelőtt történt, hogy a fiam többszöri felszólítás ellenére sem hagyta abba a kanapé szélén való ficergést, ezért az egyik akrobatikus elemekkel teletűzdelt hemperedésnél a földön kötött ki. Nem ijedtem meg, mert nem az a kaliberű esés volt, hogy a hideglelést hozza az emberre, a pórul járt hempergőcápa azonban hangos sírásban tört ki, kábé két percig tartott a sérelem felpanaszolása, ebből is tudom, hogy nem történt tragédia. (Ölelgetés és puszirengeteg azért természetesen járt a fiatalembernek.) Tíz perccel később teregetés közben kellett sűrűn pislognom, mert azt láttam, hogy Andris felmászik a kanapéra és pontról pontra leutánozza az esés szinte minden mozzanatát. Így hemperedett, így kapaszkodott, így csúszott meg, így gömbölyödött össze, így ért földet, így terült el. Mintha lassított filmfelvételt néztem volna. Rekonstruálta a történteket. És jól. És teljesen magától.

5 megjegyzés:

Majmóka írta...

Milyen nagy ezen a képen! Már inkább hasonlít egy óvodásra, mint egy babára. És nagyon okos a tekintete. :-))

Zé írta...

Szerintem másodszor is az ölelgetésre meg a puszikra hajtott. :)

Niki írta...

:)
Bence a mai napig eljátsza ha elesett. Nagyjából így, ahogy Te is írtad Andrisnál, lassítottban. Nem baj az, ha megtanul esni!:)
Tényleg milyen nagy már! Kész férfi lesz belőle mire megszületik a tesó!

dorw írta...

nagy fiú! :) lehet, hogy adrenalin függő lesz belőle? :)

csibike írta...

dorw: Nem hiszem :)

Niki: Igen, a képeken én is mindig olyan nagynak látom, a valóságban meg azért még kicsi :)

Zé: Megkapta :)

Majmóka: Objektíven is úgy érzem, hogy valóban nagyon okos :) Kíváncsi vagyok, mi lesz belőle, mi fogja érdekelni x év múlva.