2013. október 20., vasárnap

Ahhoz képest...

... hogy három és fél órát aludtam megint, nem nézek ki szarul a képanyagon. Ha mégis, titkoljátok! Azt hiszem, perpill ez a legtöbb, amit ki tudok hozni magamból (mindenféle erőfeszítés, pölö edzés, kozmetikus, fogyás, új ruha nélkül), de nem aggódom, ennél csak jobb lehet az állapotom, ha javulnak az életfeltételeim, hehe... Már három éve nem tudom, hogyan kell nem készültségben és nem vigyázzfekvésben aludni. A gyerekeim viszont gyönyörűek (Dávid kicsit fáradt-nyomi). Ha mégsem, titkoljátok!

A legdurvább az alváshiány volt az elmúlt egy hónapban (pedig 6 év után megint üvöltöztünk egymással, B. meg én, az sem esett túl jól, igaz, csak egyszer és megfogadtuk, hogy soha többé), amikor másfél héten keresztül összesen napi három órát hagytak aludni a gyerekek és azt is félóránként megszakította valamelyik vagy mindkettő (betegség, ovis élmények, anyahiány, éhség, fogzás ésatöbbi, néha egyszerre mind). Úgy éreztem, még pár nap és megbolondulok, ha nem aludhatok egybefüggően és nyugodtan négy-öt órát. Az alváshiány hihetetlenül pusztítja az életkedvet és az ember orczáját. Ott zokogtam B.-nek, hogy ez fáj, ez kínzás, és aztán hirtelen javult a helyzet, de még egy hétig órákon keresztül forgolódtam az ágyban, hevesen vert a szívem, nem maradt csukva a szemem, és pánikoltam, nem mertem elaludni, mert úgyis mindjárt felébrednek a gyerekek... Most az alaphelyzetnél tartunk egy hete, azaz négy-öt órát tudok aludni egyhuzamban, ami szuper, örüljünk.  








11 megjegyzés:

teide írta...

A szemeiden látszik valamennyire, de egyébként nem is olyan vészes az összkép. :-)
Most akkor mindenki meggyógyult, az ovis pedig oviba jár?

Wattacukor írta...

Mindent tagadok, még ezt is!

Évi írta...

Szépek vagytok,4-5 óra az királyságos :)

NJ írta...

Nagyon szepek vagytok. Helyesek a sracok. Koszonom az oszinte postot, kiabalassal, nemalvassal mindennel ugy, ahogy van. Jo erzes tudni, hogy nem vagyok egyedul.

Majmóka írta...

Ha felétek így néznek ki a lestrapált, fáradt anyák, akkor odaköltözök a környéketekre. :)
Mindhárman szépek vagytok! :)

Zebranyúl írta...

Szépek vagytok, nincs mit titkolni:)!

Aliana írta...

Jól néztek ki, Te is és a Kiscápák is :)

Kata írta...

Szerintem is nagyon szépek vagytok mindhárman! :)
Szeretnék majd én is ilyen lestrapált anyuka lenni 3 órás alvások után...! ;)

dorw írta...

1. ki az a jóképű óvodás fickó a képen?! ;)

2. Dávid irtó komoly benyomást kelt

3. azt, hogy valaki így néz ki rendszeres napi három órás alvás után, már büntetni kellene! ;)
(és mostantól csak vödörrel a fejemen merek kilépni az utcára. :P )

csibike írta...

dorw: Mostanában veszem észre, mennyire megváltozott Andris arca. Dávid nem komoly, hanem álmos-fáradt :)
Lüke :)

Kata: Köszi! Inkább az legyen, hogy nyolc órát tudsz aludni, jó? :)

Aliana: Köszi, részemről azért még próbálok javítani a helyzeten :)

Zebranyúl: Köszi! Küldtél nekem meghívót vagy írni kellett? :)

Majmóka: Ti meg elfogultak :) Ja, biztos a benzingőzös levegő teszi...

NJ: Van egy olyan misszióm, hogy őszintén írok a nehézségekről is :) Remélem, a gyermekvállalás előtt álló olvasóim kedvét nem veszem el a gyerekezéstől...

TI: Igen, az maga a mennyország :)

Wattacukor: Jó! :)

teide: Nem, nem, sajna, nálunk soha nem ilyen egyszerű a helyzet, lehet fokozni ezt is :)

Névtelen írta...

Nem is vagy gáz a képeken, azt a vödröt az előző hozzászólótól én is szívesen kölcsönkérném ám állandó használatra.
TE lenni csini, kölkök lenni szupizsenik, szupiaranyosak, szupijófejek, és szupiszépek, szupiképreillőek. SzupiCsalád vagytok nyugi!

De Anya! Eskü irigyellek a napi három óra alvásért, vagyis inkább úgy írnám, hogy azért, mert ebből a háromórázós ciklusból "csak" ennyi jutott ki. Bakker 2 éve nem aludtam egy értelmes mélyet, kerek két éve nem álmodtam, vagyis kb. akkor aludtam utoljára annyira sokat egybe, hogy elég mélyen is tudjak aludni és istenkirálycsászárságot jelent, hogyha háromórát netán egyben bealszok, főleg hogy a kicsi éjjel nappal kétóránként szopizik........ :/