2014. január 6., hétfő

Az egyik olyan mondat, amit soha nem akartál hallani a gyerekedtől...

A konyhában főztem, B. a fürdőszobából jött ki éppen, amikor elhangzott az a bizonyos mondat Andris szájából:

"Apa, képzeld, lenyeltem a dobókockát!"

A szülők megtorpantak, az aktuális légcsere évszázadoknak tűnő másodpercekig elmaradt, de úgy is fogalmazhatnék, hogy "szó bennszakad, hang fennakad, lehellet megszegik...". A sarj ránézésre épnek tűnt és az egészségi állapotát sem fenyegette fulladásos halál, sőt, anyai kérésre készségesen és a szülők hófehér orczáját realizálva vigyorogva elismételte, hogy a kezembe vettem a dobókockát... és beleraktam a számba... és lenyeltem. B.-vel egyszerre rontottunk a kanapéhoz, ahol a szóban forgó színes dobókockát sejtettük. Cirka ötven agyvérzést hordtunk ki lábon (fejenként!), mire megtaláltuk azt a ku nyamvadt dobókockát, pontosabban azt a két ku nyamvadt dobókockát. 
Szóval, a gyerek csak viccelt. Innen üzenem, Andris, hogy azanyádúristenit, kisfiam, azanyádúristenit!
És még telihold sincs.

P.S.: A dobókockához tartozó Csigafutam társasjátékot minden kisgyerekes családba ajánlom 3 éves kor felett, mert aranyos és lehet úgy játszani, hogy mindenki nyertes a végén, nincs olyan, hogy én győztem, bibibiiii, te meg lúzer vagy, bibibiii. Andris imádja, egyedül is rendez csigafutamot és nagyon élvezi. 

8 megjegyzés:

a mesélő írta...

Okos gyerek, mondom:)
Ezt a robotellenőrző cuccot nem tudnád kiiktatni? Egyre hosszabb számsorokat kér! :)

Vera írta...

Jézusom :D:D (ezt hangosan is kimondtam, amikor eljutottam az olvasásban A Mondatig - szóval maximálisan átérzem)

Aliana írta...

Mondanám, hogy jó a humora, de azt hiszem, nektek nem lehetett annyira vicces a szituáció...

Macsek írta...

Álmi viszont tényleg lenyelte a dekorációs üveggolyót. Mivel nem tudtuk, hogy a gyomrában, vagy a tüdejében landolt, rohanvást kórház. A gyomor nyert. A késöbbiekre üzenem, ha nem éles, kisméretű, üveg, vagy műanyag tárgy, akkorsemmi teendő nincs. Távozik magától. Csak gyomor, bélpanaszok esetén kell bevinni. Ezt tanultam az ügyeletes dokitól.

csibike írta...

Macsek: Jó, de mi számít kisméretűnek? :)

Aliana: Utána megkönnyebbülve röhögtünk, gondolom, így jött ki a feszültség :) Bár nem a gyerek előtt.

Vera: Biztos vagyok abban, hogy lesz még néhány hasonló mondata... :)

a mesélő: Megpróbálom, de ha megint jönnek a spamek, visszarakom, mert napi 20-30 spamet nincs kedvem törölgetni :)

csibike írta...

Jelentem, kikapcsoltam, van még?

Pöttyöskutty' írta...

Nálunk Geomag mágnes volt, és nem viccelt a kisebbik....szerencsére a nagynak meg volt annyi esze, hogy kitalálta, iránytűvel kimutatható, merre jár a cucc a bélrendszerben.....ezen jól el is nevetgélt a háziorvos, meg a kórházi is(utóbbi azt mondta, 4 hétig lehet egy ilyen idegen test gond nélkül a szervezetben)........végül a véletlennek köszönhetően földimogyorót etettünk a gyerekkel, aminek a hordaléka kisöpörte a mágnest.....később ezen praktikát a kolleganőm is sikeresen alkalmazta, amikor az ő kisebbikje Lego alkatrészt nyelt le :-)

A Csigafutam nagyon jó játék:-)))

Pöttyöskutty' írta...

(sikeres volt a kikapcsolás:-))