2010. augusztus 14., szombat

Itt is az álmaimról

Azért annak örülök, hogy az intenzív sport mellett mostanában nem brutális-véres dolgok szerepelnek az álmaimban, hanem anyai szívemnek kedves pillanatok. Még nyaralás alatt álmodtam arról, hogy a sarj fogja magát és megszületik a 34. héten (nem tudom, hogy jött ki pont a 34. hét), mindenesetre a gyerek nagyon aranyosan megnyugtatott álmomban, hogy esze ágában sincs megszületni, köszöni szépen, remekül megvan ott bent. Az az érdekes, hogy soha nem szorongtam-pánikoltam a koraszülés miatt, az okos könyvemben csak azt néztem meg, hány százalék esélye lenne az életben maradásra, ha ekkor és ekkor születne, mikor kellene gépre tenni, hányadik héttől tudna önállóan lélegezni. Ilyesmiket, hogy tudjam. 
A másik jó álom pedig az volt, hogy a gyerek a szokásos játékunk közben (pl. reggelente ébredés után a hátamra dőlök és az apjával együtt cirógatjuk a ficánkoló kiscápa kidomborodó porcikáit, figurákat rajzolunk a hátára, beszélünk hozzá és nagyon élvezzük, ahogy válaszol) hirtelen kinyúlt és belekapaszkodott az ujjamba, aztán jött a váltás és a következő jelenetben átlátszó lett a hasam és a gyerek ott feküdt rajtam, nem bennem, hanem rajtam, békésen, gondtalanul horpasztott, az arca alá tett keze meg viccesen felgyűrte az egyik pofazacskóját. Alvás közben mosolygott. Úgy éreztem, mintha már megszületett volna, ott lélegzett rajtam a fiam, óvatosan simogattam, nehogy felébredjen, és sírtam álmomban, annyira megérintett ez a kép. Azt nem tudom, hogy került mellém egy nagy fekete kutya, a háziállat, mint olyan, nálunk kimerül az üvegmatrica-akváriumban és az ilyen-olyan berepülő dögökben, arra viszont emlékszem, hogy szemkontaktus révén sikerült megértetnem vele, ne nyálazza össze a gyereket.

4 megjegyzés:

Niki írta...

A végefelé már én is álmodtam róla, hogy kint van, fogom és szép, és az enyém....olyan jó ezeket tőled olvasni, kicsit nosztalgikus. Hála Neked, néha már nagyon szeretném a másodikat a pocakban tudni!:))

dorw írta...

én csak egyszer álmodtam, de az rettenetes volt (kétszer egy éjjel alatt) - egy védőnői látogatás után.

Csigamami írta...

Mikorra is vagy kiirva?

csibike írta...

Csigamami: Okt. 4-5.

dorw: Akkor nem csodálom :)

margelis: Örülök, ha kedvet csinálok hozzá, illetve ha felerősítem a hajlandóságot :)