2010. szeptember 7., kedd

Az egyik legizgalmasabb kérdés (jó, nem az egész világon)

Kíváncsi vagyok, kitől mit örökölt a sarj arcberendezésileg. 
Az anyja így nézett ki anno:


Az apja meg így:


Megjegyzem, már az öt hónapos csibike elgondolkodva, Az Élet értelmén (optimista tekintettel) merengve pózolt a fotós előtt, B. pedig születése után pár órával azon törte a fejét (árulkodó a gondterhelt fülvakarás), mikor vágják le a szemébe lógó rengeteg haját.   
Ivadékunk gyönyörű szájának eredete még mindig rejtély. B.-vel egyelőre abban maradtunk, hogy a) vagy az övéből és az enyémből alakult valami szép, b) vagy felázott a magzatvízben és azért ilyen. Szülés után közelebbről is megnézzük.
Ide a végére bebiggyesztem a babakocsimat, anyu túrta elő ezt a paleolitikumban készült képet: 


Bolygósítható kerék, esővédő, bevásárlóháló, váltókar, travel system... Ühüm, persze.

6 megjegyzés:

cyborgwings írta...

bakker, behaltam azon, ahogy az első képen az egyik szemöldökét felvonja. baromi jó! :D

Picike írta...

Én a babakocsin haltam be. Na tessék! Aztán mégis normális felnőtt lett belőled. Szerintem megspórolsz sokszor tízezret, ha elkéred ezt anyukádtól. Erre is varrhatsz új huzatot, takarót, stb.:-))

szilva írta...

egyetértek Picikével :)
meglásd, a végén még új trendet is teremthetsz vele, aztán pózolhatsz a kismama/kisbaba/divatvilág/stb. címlapján :)

Csigamami írta...

Ilyet lehet mifelenk venni (babakocsit) abszolut a csillagos eg kategoria... Az enyem is igy nezett ki anno, piros volt es anya ugy kölcsönözte... (azt hiszem amugy gyogyszertäran meg mindig lehet kölcsönözni, potom penzert).
Te Csibe, B. nek meg mindig ilyen gyönyörü szemei vannak?

JuditAu írta...

A nagyszülőkről is kéne babafotó, mert sokszor a nagyszülőkre ütnek a sarjak! :)
Szerintem a mi korosztályunkból keveseknek volt más babakocsija, mint ez, akkoriban nem volt akkora választék, mint manapság...

csibike írta...

Judit: Szerettem volna egy olyan montázst készíteni, ahol ők is szerepelnek, de a nagyszülőkről nincs fotóm, egyelőre azt sem tudom, nekik van-e ilyesmi a birtokukban, vagy mindenféleképpen a dédszülők tonnányi fotóalbumát kell átnyálazni :)

Csigamami: Gondolom, a retro jegyében...
Még gyönyörűbbek a szemei, mint gyerekkorában, remélem, a fiúnkra átörökítette :)

szilva, Picike: Mutassatok egy olyan anyát, aki harminc éven át őrizgeti a lánya babakocsiját :) Tejfogat, hajdarabot, rajzot viszont elrámolt emlékbe.

csillagvirág: És az a vicc, hogy már születése után pár órával vonogatta a szemöldökét :)